خوابگاه های دانشجویی دانشگاه امیرکبیر تجمیع می‌شوند

معاون دانشجویی:

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر از برنامه این دانشگاه برای افزایش خوابگاه های متاهلی و تجمیع خوابگاه های دانشجویی خبر داد.

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر از برنامه این دانشگاه برای افزایش خوابگاه های متاهلی و تجمیع خوابگاه های دانشجویی خبر داد.
سیاوش خرسندی در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر تمام خوابگاه‌های رده ۴ و ۵ دانشگاه به رده یک و ۲ ارتقا یافته‌اند، اظهار کرد: آخرین خوابگاه رده ۴ ما در حال حاضر آخرین مراحل بازسازی خود را طی می‌کند و به زودی برای اسکان دانشجویان آماده خواهد شد.
معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر از برنامه بلند مدت این دانشگاه برای تجمیع خوابگاه‌های دختران و پسران در ۴ نقطه خبر داد و گفت: در حال حاضر خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر پراکندگی زیادی دارند و به همین دلیل قرار است در یک طرح راهبردی خوابگاه‌های پسران را دو نقطه در محدوده میدان ولیعصر و خوابگاه‌های دختران را در محدوده دانشگاه تجمیع کنیم.
وی افزود: برای ساخت مجتمع خوابگاهی جدید برای پسران زمین جدیدی را خریداری کرده‌ایم که به دنبال مجوزهای شهرداری هستیم و به محض اخذ مجوز کلنگ زنی آن صورت خواهد گرفت.
خرسندی با بیان این مطلب که در سال ۱۴۰۰ ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه افزایش خواهد یافت، گفت: با ساخت مجتمع جدیدی در خیابان حافظ واحدهای خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه امیرکبیر از ۹۵ به 
۱۵۵ واحد افزایش خواهد یافت.