بیش از ۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در کرمانشاه صورت گرفته است

معاون جهاد کشاورزی کرمانشاه:

بیش از ۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در کرمانشاه صورت گرفته است

معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: برای تنظیم بازار مرغ با پیش بینی صورت گرفته بیش از سه میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت گرفته است.
اسماعیل پرویزی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در اواخر بهمن ماه با توجه به پیش بینی افزایش تقاضا در اسفند، بیش از سه میلیون و
 ۲۰۰ هزار جوجه‌ریزی در واحدهای تولیدی استان کرمانشاه انجام شده است.
وی با اشاره به افزایش جوجه‌ریزی به تعداد ۵۰۰ هزار قطعه در
 بهمن ماه افزود: این حجم از تولید در واحدهای تولیدی ۶ هزار تن گوشت مرغ برای مصرف در روزهای پایانی سال تولید خواهد کرد و نسبت به ماه‌های گذشته یک هزار تن مازاد تولید خواهیم داشت.
معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه نیاز روزانه استان ۱۲۰ تن است، تصریح کرد: اولویت اصلی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تأمین نیاز مردم استان است و در صورت عدم تقاضا در استان کرمانشاه به سایر شهرها ارسال خواهد شد.
پرویزی تاکید کرد: قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و فروش برخلاف این قیمت از سوی واحدهای تولیدی، کشتارگاهی و صنفی تخلف است.
وی ادامه داد: بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف کرمانشاه پیوسته انجام شده و پرونده‌های زیادی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده و برای بسیاری از آنها حکم صادر شده است.
معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در راستای کمک به تنظیم بازار مرغ در روزهای آینده، عرضه مرغ منجمد از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام خواهد گرفت.