مخابرات منطقه گلستان در آخرین ارزیابی از سامانه ۱۹۵ توانست رتبه برتر را کسب نماید

مخابرات منطقه گلستان در آخرین ارزیابی از سامانه ۱۹۵ توانست رتبه برتر را کسب نماید

گرگان-قهرمان
به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، غلامعلی شهمرادی گفت:سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال می‌باشد که مخابرات منطقه گلستان با تعهد و مسئولیت‌پذیری کامل به جهت رفع مسائلی که در این سامانه از سوی مشتریان مطرح شده به رسیدگی آنها پرداخته است
وی با ابراز خرسندی از اینکه درآخرین ارزیابی انجام شده که بهمن ماه سال جاری بود ، مخابرات منطقه گلستان توانست رتبه برتر را کسب کند، گفت:کاربران سرویس‌های مخابراتی می‌توانند طی تماس با تلفن گویای 195، شکایت‌های خود را از سرویس‌های مختلف مخابراتی ثبت و پیگیری کنند.مدیر مخابرات منطقه گلستان از همکاران متولی سامانه ۱۹۵ قدردانی کرد و گفت:رسیدگی به شکایات و رفع مشکلات مردم از اولویت‌هاست و 
در این زمینه براساس برنامه‌ریزی‌ها ، اقدامات لازم انجام خواهد شد تا رضایت مشتریان بیش از پیش تامین شود.