جذب بالغ بر ۱۷۵۰۰ مشترک در ۱۱ ماهه سال ۹۹

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان:

علی طالبی در گفتگو با پایگاه خبری گاز گلستان در این خصوص گفت:در راستای ادامه روند جذب مشترکین گازطبیعی ، برنامه اشتراک پذیری در بخش‌های مختلف مصرف پویا بوده تا هموطنان فاقد گاز بتوانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

گرگان-قهرمان
علی طالبی در گفتگو با پایگاه خبری گاز گلستان در این خصوص گفت:در راستای ادامه روند جذب مشترکین گازطبیعی ، برنامه  اشتراک پذیری در بخش‌های مختلف مصرف پویا بوده تا هموطنان فاقد گاز بتوانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.
وی در ادامه ازجذب تعداد 17هزار و 500  مشترک جدید گاز در11 ماهه سال جاری خبر داد که از این تعداد حدود  9206  مشترک شهری و تعداد  8294  مشترک نیز روستایی بودند که در این سال به جمع مشترکین گاز اضافه شدند.
 طالبی تصریح کرد:با تلاش‌های انجام شده پرسنل گازگلستان درمجموع تاکنون بالغ بر 603  هزار و 835 مشترک در سطح استان مصرف کنندگان گازطبیعی می‌باشند که تعداد 369 هزار و 260  مشترک شهری و
 234 هزارو 575  مشترک نیز روستایی می‌باشند.
مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان تصریح کرد:در مجموع در این استان تاکنون شهرستان گرگان با جذب بیش از 162هزار و 765 و گنبد با حدود 109  هزارمشترک  بیشترین حجم مشترکین جذب شده استان را دارند.
طالبی اظهار داشت:تاکنون 4167 پروژه گازرسانی در بخش‌های مختلف شهری، روستایی، صنایع وجایگاه CNG در استان گلستان گازرسانی
 شده است.