سال ۹۹ سخت ، اما با نتایج خوب گذشت

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در روز اول سال نو در بین کارکنان خط تولید:

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در اولین روز سال ۱۴۰۰ با حضور در بین کارکنان خط تولید این شرکت در بخش‌های کوره بلند ، فولادسازی و نورد ، از سختی‌های سال ۹۹ و نتایج خوب آن گفت و اظهارداشت: اتفاقات خوب سال سخت ۹۹ حاصل تلاش ، همدلی و تعهد یکایک همکاران ذوب آهنی بود که با تمام وجود برای صنعت و اقتصاد کشور کوشش کردند .

اصفهان-راعی
 منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در اولین روز سال ۱۴۰۰ با حضور در بین کارکنان  خط تولید این شرکت در بخش‌های کوره بلند ، فولادسازی و نورد ، از سختی‌های سال ۹۹ و نتایج خوب آن گفت و اظهارداشت: اتفاقات خوب سال سخت ۹۹ حاصل تلاش ، همدلی و تعهد یکایک همکاران ذوب آهنی بود که با تمام وجود برای صنعت و اقتصاد کشور کوشش کردند .
وی افزود: تولید ذوب آهن اصفهان در سال گذشته ، افزایش کمی (حدود ۴ هزار تن ) نسبت به سال ۹۸ داشت اما به لحاظ کیفی و تنوع محصولات به ویژه در تولید ریل و کلاف و سایر محصولات جدید ، دستاوردهای خوبی حاصل شد .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، راه اندازی کوره بلند شماره یک در سال ۹۹ را دستاوردی مهم و ارزشمند برای این شرکت دانست و گفت:این موفقیت با همدلی تلاشگران ذوب آهنی حاصل شد و این کوره خیلی زود به تولید نرمال رسید.
وی شیوع ویروس کرونا را از جمله اثرگذارترین موانع و مشکلات این شرکت ذکر کرد و گفت : این عامل باعث بسته شدن بازارهای خارجی و مشکلات تامین مواد اولیه در داخل شد که تولید را به ویژه در ابتدای سال ۹۹ با چالش مواجه 
کرد .
یزدی زاده افزود:خدا را شاکر هستیم که در
 سال گذشته توانستیم به صورت نسبی عملکرد مطلوبی داشته باشیم و همچنین این عملکرد برای هدلینگ صدرتامین و مجموعه سهامداران رضایت بخش بود .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از هدف گذاری این شرکت برای دستیابی به تولید ۳ میلیون تن خبر داد و گفت:اگر مشکل و مانع خاصی ایجاد نشود ، دست‌یابی به این تولید در سال ۱۴۰۰ امکانپذیر است .
یزدی زاده ، تدبیر مقام معظم رهبری در سال جدید و نامگذاری این سال با عنوان «تولید ، 
پشتیبانی ها و مانع زدایی ها » را همچون سال‌های گذشته بسیار هوشمندانه توصیف کرد و گفت:این عنوان ،دقیقاً همان چیزی است که تولید کننده نیاز دارد .در کشور ما توانایی‌های بسیار خوبی در حوزه تولید وجود دارد و کارهای بزرگی می‌توان انجام داد ولی موانعی در مسیر حرکت تولید ایجاد می‌شود که امیدواریم دولتمردان ما در این خصوص ،همت مضاعف داشته باشند تا شعار سال جاری محقق شود و ذوب آهن بتواند دستاورد خوبی در سال جاری رقم بزند.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان بزرگترین اقدام در راستای پشتیبانی و مانع زدایی از تولید برای این شرکت را ، حل مشکل تامین مواد اولیه ذکر کرد گفت:ذوب آهن برای تولید نباید دغدغه تامین مواد اولیه داشته باشد و مسائلی همچون مباحث فنی تولید ، صادرات و... به اندازه کافی ایجاد دغدغه 
می‌کند.