بيش از ۱۶ هزار متر لوله گذاري آب در شهرستان زرنديه

طي سال ۹۹ صورت گرفت؛

مدير امور آب و فاضلاب شهرستان زرنديه از لوله گذاري آب به طول ۱۶ هزار و سيصد متر در شهرها و روستاهاي اين شهرستان در قالب اصلاح و توسعه شبكه‌هاي توزيع و خطوط انتقال آب ، در سال ۹۹ خبر داد.

اراك-خبرنگار آفرينش
مدير امور آب و فاضلاب شهرستان زرنديه از لوله گذاري آب به طول  16 هزار و سيصد متر در شهرها و روستاهاي  اين شهرستان  در قالب اصلاح  و توسعه شبكه‌هاي توزيع و خطوط انتقال آب ، در سال  99 خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي ،  مهندس حميدرضا كاووسي مدير امور آب و فاضلاب شهرستان زرنديه در بيان عملكرد يك ساله اين امور بيان داشت:علاوه بر اين ميزان لوله گذاري
 ، 450 فقره انشعاب آب شهري و روستايي اصلاح ، 420 فقره كنتور خراب تعويض و  105 انشعابات غير مجاز نيز كشف شده است.
وي افزود:جابجايي چاه شماره يك مجتمع پيك و تجهيز آن ، تجهيز چاه جديد مجتمع زرنديه ، جابجايي و حفر چاه شماره 3 مامونيه و جابجايي چاه شماره دو پرندك ، از ديگر اقدامات صورت گرفته در بخش منابع آب در اين شهرستان در سال گذشته بوده است.
مهندس حميدرضا كاووسي همچنين از اخذ مجوز حفر چاه هاي جديد در شهرهاي زاويه و پرندك و روستاهاي  تيره و ملارد و اخذ پروانه
بهره برداري چاه تيره و پرندك در سال 99 خبر داد.
مدير امور آب و فاضلاب شهرستان زرنديه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش بهره برداري ، اظهار داشت : تعويض تابلو برق چاه در مجتمع پيك و روستاي ميل و همچنين تعويض خازن‌هاي خراب تابلوهاي برق شهري و سرويس الكتروپمپ‌هاي ايستگاه پمپاژ مامونيه در سال گذشته، از اقدامات اين امور در راستاي بهره‌برداري از تاسيسات تامين و توزيع آب مي‌باشد.
وي ادامه داد :تعويض كنتورهاي خراب منابع و خط انتقال
مجتمع زرند، زاويه ،رحمت آباد و ...، تعمير و مرمت حوضچه چشمه مصرقان، ترميم و آب بندي مخزن روستاي برهموم و تعمير دستگاه هاي تله متري در روستاهاي ورده و مجتمع بيدلو از ديگر اقدامات مهم انجام شده در بخش بهره برداري مي‌باشد.
مهندس حميدرضا كاووسي با تاكيد براينكه كيفيت آب شهرها و روستاها به دقت بررسي و رصد مي‌شود ،اظهار داشت:آزمايشات شيميايي،فيزيكي و ميكروبي در شهرها و روستاها مطابق برنامه‌هاي ابلاغي به صورت مداوم و مستمر انجام مي‌گردد و تاكنون در روستاهاي ورچند،كبودكمر،مجتمع پيك و ملارد سيستم‌هاي گندزدايي آب ارتقاء يافتند همچنين دستگاه كدورت سنج براي شهرهاي زاويه و پرندك تهيه گرديده است.