با درخواست سرمایه گذاران، زیرساخت‌های برق ناحیه صنعتی رامهرمز تقویت می‌شود

با درخواست سرمایه گذاران، زیرساخت‌های برق ناحیه صنعتی رامهرمز تقویت می‌شود

اهواز-محمدي
در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نشستی با موضوع حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و تقویت زیرساخت‌های بخش برق ناحیه صنعتی مربچه شهرستان رامهرمز در شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد.
این نشست با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت، فرماندار رامهرمز، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و چند نفر از 
سرمایه گذاران بخش خصوصی فولاد با موضوع توسعه زیرساخت های بخش برق شهرک صنعتی مربچه شهرستان رامهرمز برگزار شد.
این نشست با درخواست مسئولان و سرمایه گذران بخش خصوصی ناحیه صنعتی رامهرمز برگزار شد تا پیرامون سرمایه گذاری و نحوه تامین برق مورد نیاز آنها، تفاهم و همکاری های دوجانبه انجام شود.
محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان
 در این نشست با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به 
«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، گفت: این شرکت در سال‌های قبل نیز پشتیبان و حامی تولید و اشتغال زایی در حوزه تحت نظارت خود بوده و در حال حاضر نیز برق شرکت‌های بزرگ صنعتی خوزستان که اقتصاد کشور را می‌چرخانند تامین می‌کند.
وی افزود: در حاضر نیز این آمادگی وجود دارد که برق مورد نیاز 
سرمایه گذاران بخش خصوصی را تامین کند تا باعث توسعه منطقه شود.
در این نشست بنا شد که شرکت شهرک‌های صنعتی، زمین مورد نیاز احداث پست برق را در ناحیه صنعتی مربچه رامهرمز تامین کند و ظرف یک سال بعد از درخواست شرکت‌های سرمایه گذار، شرکت برق 
منطقه ای خوزستان برق مورد نیاز فاز اولیه آنها را تامین و در بلند مدت نیز با درخواست و میزان تقاضای آنها، برق درخواستی را تامین کند.
همچنین مقرر شد که شرکت برق منطقه ای خوزستان هماهنگی‌های لازم را با شرکت توزیع نیروی برق خوزستان انجام دهد تا برق کارگاهی مورد نیاز این سرمایه گذاران برای شروع کار تامین شود.