اسماعیلی، راه نجات دانشگر؟

پادرمیانی‌های ادامه‌دار هافبک استقلال؛

هافبک تیم فوتبال استقلال به بهانه‌های مختلف قصد دارد مسیر بازگشت محمد دانشگر را به جمع آبی‌پوشان هموار کند.

هافبک تیم فوتبال استقلال به بهانه‌های مختلف قصد دارد مسیر بازگشت محمد دانشگر را به جمع آبی‌پوشان هموار کند.
به گزارش ایسنا، در جریان هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C  این مسابقات، دو تیم استقلال و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری پر گل ۵ بر ۲ آبی‌پوشان به پایان رسید.
یکی از نکات جالب توجه این بازی، گل اول این بازی بود که توسط فرشید اسماعیلی به ثمر رسید. اسماعیلی بعد از این گل پیراهن شماره ۷۰ استقلال را که متعلق به محمد دانشگر است، به دست گرفت و مقابل دوربین‌ها قرار داد و به نوعی گلش را به این بازیکن تقدیم 
کرد.
شادی متفاوت و جالب توجه اسماعیلی، باز هم بحث بازگشت 
محمد دانشگر به جمع آبی‌پوشان را به میان آورده است. فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی بوده که از زمان محرومیت دانشگر با ترفندهای مختلف سعی داشته به نوعی برای بازگشت دانشگر پادرمیانی کند و پیش از این در تمرینات استقلال مشاهده شده بود که اسماعیلی با صحبت‌هایی که با کادر فنی داشته، سعی کرده شرایط را برای بازگشت محمد دانشگر فراهم 
کند.
با وجود این پادرمیانی‌ها، شرایط دانشگر برای بازگشت همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. محمد دانشگر پس از حاشیه‌هایی که در بازی برابر پیکان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به وجود آورد، در اختیار باشگاه قرار گرفته و حدود ۳۶ روز است از جمع آبی‌پوشان جدا مانده است.
با فرارسیدن لیگ قهرمانان آسیا، دانشگر باز هم جایی در لیست آسیایی مجیدی نداشت و سرمربی آبی‌ها این بازیکن را به همراه خود به عربستان نبرد. همانطور که مدیران باشگاه استقلال گفته‌اند، شرایط برای بازگشت دانشگر به جمع آبی‌ها و حضور در جده جهت حضور در بازی‌های آسیایی وجود دارد اما همچنان اتفاقی در این زمینه نیفتاده و باید دید چه آینده‌ای در انتظار دانشگر و استقلال خواهد بود.