دو سال در پی این قهرمانی بودیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: دو سال است که در پی کسب این قهرمانی و تقدیم آن به هواداران هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: دو سال است که در پی کسب این قهرمانی و تقدیم آن به هواداران هستیم.
مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از قهرمانی شاگردانش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر، توضیح داد: بازی پایانی فینال یک‌ مسابقه فوق‌العاه خوب‌ از نظر فنی و جذاب برای تماشاگران بود. حساسیت مسابقه باعث شده بود تیم‌ها در زمانی از بازی اشتباهاتی داشته باشند اما این دیدار برای پایان لیگ‌ خوب بود. چنین مسابقاتی می‌تواند به ‌پیشرفت تیم ملی ایران نیز کمک‌ کند. 
او درباره ارزیابی خود از مسابقات این فصل لیگ‌ نیز گفت: به هرحال به خاطر کرونا مسابقات به صورت متمرکز در تهران برگزار شد و تیم‌های شهرستانی مانند گرگان، ذوب‌آهن، نفت آبادان و حتی بندرعباس هواداران خود را در اختیار نداشتند. با این حال تیم‌ها با این‌مسئله کنار آمدند و خوشبختانه فصل به پایان رسید.
سرمربی شهرداری گرگان افزود: با این‌ وجود ما هواداران خود را در سالنی که همیشه پنج تا شش هزار نفر تماشاگر داشت نداشتیم و برای تیم‌های شهرستانی این‌ موضوع سخت است. به هر حال خوشحالم که به قهرمانی رسیدیم و این مهم را به هواداران خود که به صورت مجازی حمایت کردند و مسئولان خود که حامی بودند، تبریک‌ می‌گویم. امیدوارم شرایط بسکتبال گرگان نیز بهتر شود.
او با تشکر از حمایت‌های هواداران‌ گرگان گفت: واقعا شرمنده همه هواداران خونگرم خود هستیم، ما سال گذشته هم صدرنشین بودیم اما ‌مسابقات نیمه‌ تمام ماند و امسال یک دل بودیم که قهرمانی را به هواداران خود تقدیم ‌کنیم. ما دو سال بود که در پی این قهرمانی بودیم.
شاهین‌طبع درباره نکات مثبت لیگ امسال نیز گفت: حضور تیم‌ها با جوانان با استعداد مثل تیم ‌کاله، تیم‌هایی بدون بازیکن خارجی مثل نفت و سرمایه گذاری تیم‌های بالای جدول از نکات مثبت این فصل بود. این‌ مهم‌ نشان‌ می‌دهد که بسکتبال هواداران زیادی دارد.