دانشگاه تهران؛ در صدر بیشترین آمار مقاله کنفرانس وب پژوهی

هفتمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی به کار خود پایان داد، دانشگاه تهران با ۳۵ نویسنده و دانشگاه صنعتی شریف با ۷ نویسنده بیشترین و کمترین تعداد نویسندگان مقالات را به خود اختصاص داده‌ بودند.

هفتمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی به کار خود پایان داد، دانشگاه تهران با ۳۵ نویسنده و دانشگاه صنعتی شریف با ۷ نویسنده بیشترین  و کمترین تعداد نویسندگان مقالات را به خود اختصاص داده‌ بودند.
به گزارش جهاد دانشگاهی، هفتمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی با افزایش مشارکت دانشگاه‌های داخلی و خارجی توسط دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی طی دو روز به ‌صورت مجازی برگزار شد.
در این دوره از کنفرانس ۱۵۹ مقاله از نویسندگان داخلی، ایرانیان خارج از کشور و شرکت‌کنندگان خارجی دریافت شد که ۲۹ مقاله منتخب طی دو روز در پنل‌های تخصصی ارائه شد.
دانشگاه تهران با ۳۵ نویسنده، دانشگاه اصفهان با ۲۲ نویسنده و دانشگاه شهید بهشتی با ۱۹ مقاله بیشترین تعداد نویسندگان مقالات را به خود اختصاص داده‌اند و از ۸ دانشگاه کشور بیش از ۱۰ نفر در کنفرانس
 وب پژوهی به‌عنوان نویسنده مشارکت داشته‌اند. دانشگاه صنعتی شریف با
۷ نویسنده کمترین تعداد نویسنده مقالات را به خود اختصاص داده بود.
همچنین نویسندگانی از ۱۶ دانشگاه خارجی از استرالیا، هند، آمریکا، چین، مالزی، پاکستان، بلژیک، انگلیس و اسپانیا در هفتمین کنفرانس
 وب پژوهی مشارکت داشتند.