دکل ها و تجهیزات حفاری با استفاده از توانمندی های موجود به روزرسانی می‎شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

دکل ها و تجهیزات حفاری با استفاده از توانمندی های موجود به روزرسانی می‎شود


اهواز-محمدي
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت:دکل ها و تجهیزات کاربردی شرکت با استفاده از توانمندی های موجود به روزرسانی می‎شود.   
دکتر حمید رضا گلپایگانی  در جلسه صبحگاهی عملیات، افزود:
روز آمدن بودن تجهیزات همسو با ارائه خدمات در چارچوب برنامه و تعامل و مشارکت مستمر با شرکت های متقاضی، زمینه بهره وری و روند تزایدی راندمان کار را تداوم می بخشد.
وی اظهار کرد: در این راستا همگرایی و هماهنگی میان مجموعه های صف و ستاد در تمامی سطوح اعم از مدیریتی و اجرایی موجب کاهش انتظارات، بهبود کیفی و کمی کار ،  شتاب بخشی در پیشبرد اهداف و برنامه‎های شرکت و حضور موثر در پروژه های میدان محور به موازات اجرای برنامه های تعریف شده از سوی شرکت ملی نفت ایران می‎شود.
گلپایگانی با اشاره به اهمیت کنترل، نظارت و بازرسی فنی به عنوان ابزاری مهم در جهت ارائه کار با کیفیت و کمّیت بالا، گفت: تامین به موقع کالا و مواد مورد نیاز از نکات بسیار مهم در انجام کار با برنامه است که همزمان با برنامه های عملیاتی می‎بایست پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران برنامه ریزی، ساماندهی کارها، استفاده مطلوب از توانمندی‎های داخلی، رفع چالش‎ها،  افزایش ضریب ایمنی، استفاده از کارشناسان و متخصصان مجرب، حمیت سازمانی و احساس مسئولیت در مقابل شرکت را از محورهای شاخص برشمرد که در تحقق اهداف و حفظ جایگاه شرکت تاثیرگذار و بسیار با اهمیت است.
وی کار در شرایط سخت کرونایی و محدودیت‎ها را دشوار خواند و از تلاش‎های بی وقفه مجموعه کارکنان عملیاتی و خدمات فنی و تخصصی در انجام به موقع برنامه‎های پیش بینی شده که به طور مستقیم با تولید منابع هیدروکربوری ارتباط دارد، قدردانی به عمل آورد.