تریم: امیدوارم ترکیه و ایتالیا به فینال یورو برسند

تریم: امیدوارم ترکیه و ایتالیا به فینال یورو برسند


سرمربی پیشین تیم‌های فیورنتینا و میلان معتقد است تیم ملی ترکیه می‌تواند برای هر تیمی در یورو ۲۰۲۰ دردسرساز شود.
 تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و ترکیه در حالی قرار است جمعه شب در دیدار افتتاحیه مسابقات یورو 2020 به مصاف هم بروند که فاتح تریم سرمربی پیشین تیم‌های فیورنتینا و میلان امیدوار است این دو تیم به دیدار فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند و در ورزشگاه ومبلی شهر لندن دوباره به مصاف هم بروند.
تریم 67 ساله که در حال حاضر سرمربی گالاتاسرای است و در پنج دوره مختلف هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده داشته، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سِرا» گفت: امیدوارم دو تیم ترکیه و ایتالیا بتوانند به فینال در لندن هم برسند. بازی جالبی در یک ورزشگاه افسانه‌ای (المپیکو شهر رم) خواهد بود که در بین ورزشگاه‌های فوتبالی همانند ورزشگاه (چند منظوره) مدیسون اسکوئر گاردن (واقع در نیویورک) است.
وی افزود: آتزوری تماشاگرانش را در این بازی پشت خود دارد، آنها تیم مستحکم و به هم‌پیوسته‌ای دارند. تیم ایتالیا بازیکنان بزرگی دارد و آنها می‌توانند تا مراحل بالا پیشروی کنند، اما تیم ترکیه می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز شود.
سرمربی گالاتاسرای که در فصل 01-2000 هدایت بنفش‌پوشان فلورانس را برعهده داشت، در پایان خاطرنشان کرد: ایتالیا خانه دوم من است و پیوندی بین ما وجود دارد به خصوص با فلورانس. هرگز هم این پیوند از بین نخواهد رفت و این باعث افتخار من است.
تیم‌های ترکیه و ایتالیا در حالی از ساعت 23:30 روز جمعه 21 خرداد در بازی افتتاحیه یورو 2020 به مصاف هم می‌روند که تعداد 20 هزار تماشاگر می‌توانند این بازی را از نزدیک در ورزشگاه المپیکو تماشا کنند.