طرح بهارانه کتاب در اردبیل آغازشد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از آغاز اجرای طرح بهارانه کتاب در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

اردبیل -خبرنگار آفرینش
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از آغاز اجرای طرح بهارانه کتاب در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
یاسر محمدپور با بیان اینکه این طرح هفدهمین دوره از برگزاری طرح‌های فصلی کتاب است، افزود: در بهارانه کتاب ١٤٠٠ سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است و خریداران می‌توانند از ١٧ تا ٢٣ خردادماه با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح‌، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با تخفیف ٢٠درصد خریداری کنند.
وی با اشاره به اینکه در این طرح ۱۲ کتابخانه در استان اردبیل آماده ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: نمایشگاه کتاب شریعتی، نمایشگاه کتاب ولایت، کتاب فروشی خیام، کتابفروشی بهروز، کتابفروشی حکیم، کتابفروشی الدورادو، کتابفروشی دکتر بوک، کتابفروشی اورنگ، کتابفروشی افق و کتابسرای مولانا در شهر اردبیل، کتابفروشی دانشجو در شهر پارس‌آباد و کتابفروشی دنیز در شهر مشگین‌شهر کتابفروشی‌های عضو طرح‌ بوده و به علاقمندان کتاب با یارانه ۲۰ درصد ارائه خواهند کرد.وی با بیان اینکه اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح بهارانه کتاب ١٤٠٠ به تفکیک هر استان روی سایت طرح‎های فصلی کتاب قابل مشاهده است، اظهار کرد: مردم و علاقمندان می‌توانند از طریق اینترنت و یا با مراجعه حضوری نسبت به خرید کتاب مورد علاقه خود اقدام کنند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه ، حمایت از ناشران و نویسندگان و فعالان حوزه کتاب را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.