پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان کامل می‌شود

پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان کامل می‌شود



نشست مشترک معاون نظارت و بازرسی امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور و معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دو موضوع شناسنامه اقتصادی و اجتماعی و بررسی داشبورد وضعیت اجتماعی و اقتصادی خانوارهای ایرانی برگزار شد.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این نشست غلامعباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: درحوزه پایگاه ملی اطلاعات رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارهای بسیار ارزشمندی انجام شده است.
وی افزود: در پایگاه ملی اطلاعات رفاه ایرانیان داده‌های اطلاعاتی زیادی جمع آوری و بسیاری از لینک‌ها برقرار شده است.
معاون نظارت و بازرسی امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور یادآور شد: پایگاه ملی اطلاعات رفاه ایرانیان از نظر اجرای هدفمندی یارانه‌ها و سایر وظایفی که برعهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده بسیار کاربردی عمل کرده است.
ترکی اضافه کرد: در عین حال این پایگاه به ارتقاء نیازمند است و در کنار اقدامات فراوانی که انجام شده مستلزم تکمیل شدن است.
وی این امر را نیازمند سرمایه‌گذاری و به کارگیری گروهی قوی درحوزه فن آوری اطلاعات و تحلیل دانست و افزود: ضمن رفع نواقص و تکمیل این پایگاه باید قابلیت‌های دریافت گزارش‌های مدیریتی از این سامانه به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء پیدا کند.
معاون نظارت و بازرسی امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: برای رفع موانع و کامل‌تر شدن پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان از سوی سایر دستگاه‌ها اعلام آمادگی کرده‌ایم.