بهره برداری از ۶ طرح راهسازی تا پایان امسال در چهارمحال و بختیاری

۶ طرح مهم راهسازی تا پایان امسال در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می‌رسد.

۶ طرح مهم راهسازی تا پایان امسال در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان گفت:کنارگذر شمالی شهرکرد، محور شهرکرد به بروجن (محدوده سفیددشت به فرادنبه)، بخش نخست زیرگذر بروجن، محور بروجن به لردگان، راه روستایی چهارطاق کیار به وستگان بروجن و چهارخطه نقنه ـ همگین در محور بروجن ـ دهاقان از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.حمید ربیعی، تسریع در اجرای طرح راه‌آهن استان
 (مبارکه ـ سفیددشت ـ شهرکرد) را دیگر طرح مهم ارتباطی استان دانست و افزود: این طرح هم اکنون از ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی در حوزه زیرسازی برخوردار است.
وی با اشاره به اختصاص ۳۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح راه‌آهن استان در سال ۱۴۰۰، گفت: با تخصیص این اعتبار پیش‌بینی می‌شود عملیات زیرسازی طرح تا پایان امسال به اتمام برسد.
ربیعی خاطرنشان کرد: ساخت ایستگاه راه آهن شهرکرد هنوز وارد مرحله اجرایی نشده و پس از آنکه زمین مورد نظر تملک شود، پیمانکار مشغول کار خواهد شد.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون ۳۰ طرح ساخت راه اصلی در استان در حال اجراست.
چهارمحال و بختیاری دارای ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۸ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و دو هزار و ۳۷۱ کیلومتر راه روستایی است.