برگزاري کارگاه آموزشی "امور تغذیه و سلامت"در شرکت برق منطقه ای خوزستان

برگزاري کارگاه آموزشی "امور تغذیه و سلامت"در شرکت برق منطقه ای خوزستان



اهواز-محمدي
به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، کارگاه آموزشی " امور تغذیه و سلامت " ویژه بانوان در شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد.
این کارگاه آموزشی به مناسبت دهه کرامت ولادت حضرت معصومه(س) روز دختر و ولادت امام رضا(ع) با حضور بانوان این شرکت با محوریت نقش تغذیه در سلامت برگزار شده است.
به گفته شهناز احمدی روزبهانی مشاور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در امور زنان و خانواده، هدف از برگزاری کارگاه آموزشی "امور تغذیه و سلامت" اطلاع‏رسانی و آگاهی دادن به بانوان در راستای ارتقاي سلامت جسمی و فکری و ارائه توصیه‏های لازم در خصوص تغذیه سالم، راه‏های پیشگیری از مشکلات پوکی استخوان، آرتروز، سرطان، بیماری‎های قلبی و عروقی و کمبود ویتامین‏های موثر در سلامت زنان و مشکلات دیگری که در این رابطه وجود دارد، بوده است.
سخنران این کارگاه آموزشی سارا الهی کارشناس ارشد علوم تغذیه و مشاور آموزش تغذیه در همه گروه های سنی در مراکز خدمات جامع سلامت بود و نکاتی را برای تندرست بودن و انتخاب تغذیه سالم، نقش چاقی در بیماری‎های مزمن، آموزش اصول تغذیه سالم و نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری کرونا و آموزش تغذیه در دوران نقاهت این بیماری و موارد دیگر را بیان کرد.
از محورهای دیگر برگزاری این کارگاه آموزشی، تقدیر از دختران شاغل در برق منطقه ای خوزستان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س ) و روز دختر بود که با اهدای هدایایی از طرف دفتر امور زنان و خانواده از آنها قدردانی شد.