خرید ۴ هزار تن کلزا از کشاورزان اردبیلی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تاکنون حدود ۴ هزار تن کلزا از کشاورزان استان اردبیل خریداری شده است. خرید کلزا از ۱۱ خرداد ماه در کشاورزان شمال استان اردبیل شروع شده و هم‌چنان ادامه دارد.

 

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تاکنون حدود ۴ هزار تن کلزا از کشاورزان استان اردبیل خریداری شده است.  خرید کلزا از ۱۱ خرداد ماه در کشاورزان شمال استان اردبیل شروع شده و هم‌چنان ادامه دارد.
وی با بیان این‌که ارزش این مقدار کلزا ۴۰۶ میلیارد تومان است، تصریح کرد: متاسفانه تا به‌حال مبالغ کلزا به حساب کشاورزان استان اردبیل واریز نشده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با بیان این‌که در سطح کشور مبالغ کلزاکاران تا ۷ خرداد ماه واریز شده است، ادامه داد: خرید کلزا در استان اردبیل از ۱۱ خرداد ماه شروع شده است و فعلا مبالغ کشاورزان پرداخت نشده است.
وی در موردعلل عدم پرداخت مبالغ کلزاکاران اظهار کرد: این مشکل کشوری است و به محض این‌که مشکل از طرف مسئولان کشوری حل شود، پرداخت‌ها انجام می‌شود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل ادامه داد: خرید کلزا در شمال استان تمام شده و درحال حاضر خرید این محصول در مرکز استان جریان دارد.