درگاه‏های ارائه دهنده خدمات غیر حضوری همیشه در دسترس مشتریان می‏باشد

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان:

درگاه‏های ارائه دهنده خدمات غیر حضوری همیشه در دسترس مشتریان می‏باشد


گرگان-قهرمان
به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، با توجه به اینکه مخابرات استان بیش از 560 هزار مشترک تلفن ثابت و بالغ بر دو میلیون و یکصد هزار سیمکارت فعال همراه اول دارد ، در شرایط فعلی شیوع کرونا در جامعه ، به تمامی مشترکین محترم توصیه می‎شود حتی الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری و از خدمات و سرویس های سریع و همیشه در دسترس غیرحضوری مخابرات استفاده نمایند.
رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه بالغ بر ۸۳ نفر از همکاران به کووید۱۹ مبتلاشدند گفت:کارکنان پرتلاش مخابرات استان همواره در وضعیت کرونایی ، بی وقفه به فعالیت و ارائه خدمات مشغول می‏باشند ، به طوری که تاکنون تعداد ۸۳ نفر از این عزیزان به کووید۱۹ مبتلا ، که به یاری خداوند اکثریت آنان سلامتی خود را بازیافته و هم اکنون مشغول ارائه خدمات به شهروندان گرامی می‏باشند.
علی اصفر زرگر یکی از چالش‏های مخابرات را سرقت بی رویه کابل ها و تجهیزات مخابراتی عنوان کرد و گفت:از شهروندان تقاضا می‏شود جهت پیشگیری از اختلال در شبکه ارتباطی ، در صورت مشاهده هرگونه سرقت کابل و یا سایر تجهیزات مخابراتی علاوه بر دستگاه های انتظامی و امنیتی، با تلفن ۳۱۴۴ مخابرات که به صورت شبانه روزی پاسخگو می‏باشد تماس گرفته و گزارش نمایند.
وی درگاه‎های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات را سامانه پرداخت قبض تلفن ثابت ۲۰۰۰ ، سامانه پشتیبانی و خرید اینترنت  ۲۰۲۰، کد دستوری *2020# از طریق تلفن همراه و اعلام رفع خرابی و پیگیری آن توسط سامانه 20117 دانست و افزود:هم‏استانی‏ها میتوانند با مراجعه به این درگاه‏های خدمات غیرحضوری را دراسرع وقت دریافت نمایند.