شهردار شهریار: کمربندی امیریه بعد از ۸ سال، از بن‌بست خارج شد

شهردار شهریار: کمربندی امیریه بعد از ۸ سال، از بن‌بست خارج شد


شهريار-برزگر
بهروز کاویانی شهردار شهریار با تخریب دیوار ملکی که در مسیر اتصال کمربندی امیریه به بلوار شهیدان مداحی بود به انتظار هشت ساله شهروندان این شهرک پایان داد.
شهروندان امیریه برای دومین بار در زمان مدیریت بهروز کاویانی، شاهد تملک و آزاد سازی معابر این شهرک شدند.هنوز یکسال نیست که از تملک و آزاد سازی بخشی از خیابان شهید پاکنژاد امیریه می‌گذرد که اقدامات لازم برای اتصال کمربندی امیریه به بلوار شهیدان مداحی فراهم شده است.
شهردار شهریار در این مراسم از صبوری شهروندان امیریه تقدیر کرد و اظهار داشت: حل معضل ترافیک از اولین زیربناهای توسعه شهری به شمار می‌رود و شهروندان امیریه همه روزه با این معضل دست و پنجه نرم
 می کنند.احداث کمربندی امیریه که از اوایل شورای دوره چهارم کلید خورد و در اتصال به بلوار شهیدان مداحی ناتمام مانده بود لذا خرید قطعه
۵ هزار متری معرف به ملک آقای صادقیانی توسط مدیریت شهری می‌توانست به این معضل خاتمه دهد و این کمربندی را از بن‌بستی خارج نماید.
وی ادامه داد: حدود ۸ سال از انتظار شهروندان امیریه برای تملک این زمین می‌گذشت و همچنان این درخواست شهروندان عملیاتی نشده بود که خوشبختانه با موافقت اعضای شورای شهر و تایید کمیته انطباق این ملک با ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال (به صورت واگذاری ملک معوض) خریداری و بازگشایی شد.کاویانی شهردار شهریار ضمن دستور تخریب دیوار این ملک، همزمان دستور داد تا عملیات جدولگذاری و آسفالت آن بصورت جهادی در دستور کار معاونت عمرانی قرار گیرد.
 شایان ذکر است در این مراسم تعدادی از اعضای شورای فعلی و همچنین شورای ششم شهریار که ساکن امیریه بودند شهردار شهریار را همراهی نمودند.