برگزاري جشنواره مهارت‏های حرفه ای معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران :

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران از داوری جشنواره مهارت‏های حرفه ای معلمان تربیت بدنی وآموزگاران پایه خبر داد.


ساری-امیر حسین طاهریان
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران از داوری جشنواره مهارت‏های حرفه ای معلمان تربیت بدنی وآموزگاران پایه خبر داد.
«قربانعلی سهرابی» ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره‌ها برای حفظ آمادگی لازم  مربیان تربیت بدنی، گفت: جشنواره مهارت‏های
حرفه ای معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه در حال برگزاری است.
وی  با اشاره به بخش فعالیت این جشنواره خاطرنشان کرد: جشنواره مهارت‏های حرفه ای معلمان تربیت بدنی وآموزگاران پایه درشرایط کرونا در دو بخش ابتکارات و خلاقیت و روش های برتر تدریس درحال داوری استانی می‏باشد.معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر بخش تجویزی و انتخابی این جشنواره، خاطرنشان کرد: در بخش تجویزی این جشنواره کلیه شرکت‌کنندگان می‌بایست با اصول طراحی و تولید محتوای الکترونیکی مرتبط با درس تربیت بدنی آشنا شوند و در بخش انتخابی با توجه به علاقمندی و توانایی‏های شرکت کنندگان می‏بایست در یکی از بخش‏های ابتکارات و خلاقیت‏ها(دست سازه ها)و یا روش‏های برتر تدریس درس تربیت بدنی محتوایی در قالب فیلم تولید کنند.
سهرابی با اشاره به تعداد آثار ارسالی و شهرستان‏های شرکت کننده در این جشنواره، بیان داشت:در این بخش‏های ابتکارات و
 خلاقیت ها، در مجموع 22 اثر که 6 اثر مربوط به ابتکارات و خلاقیت و 16 اثر روش های برتر تدریس به استان ارسال شد و شهرستان‌هایی که در این جشنواره شرکت کردند عبارتند از: بهشهر،گلوگاه،میاندرود،بابل،
قائم شهر،ساری2،بابلسر،چالوس.