توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی آغاز شد

توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی آغاز شد

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ آغاز شد. داوطلبان برای دریافت کارت باید فرم خوداظهاری کرونا را تکمیل کنند.به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ در دو نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه و صبح و عصر روز جمعه اول مردادماه ۱۴۰۰ در ۳۵ حوزه امتحانی، ۴۳ رشته و ۱۱ مجموعه برگزار می‌شود.شروع روند آزمون نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ است و آزمون راس ساعت ۹ آغاز می‌شود و شروع روند آزمون نوبت عصر از ساعت ۱۴:۳۰ است و آزمون راس ساعت ۱۶ آغاز می‌شود.
مدت زمان پاسخگویی به سوالات کلیه رشته‌ها ۱۶۰ دقیقه است.
کارت ورود به جلسه  تا ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است. از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه و ماسک به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.
داوطلب جهت دریافت کارت در مرحله اول باید به مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
 sanjeshp.ir کد رهگیری خود را وارد کند و ابتدا فرم خود اظهاری کرونا را تکمیل و تایید کند. این فرم فقط در زمان فعال بودن سامانه جهت دریافت کارت، فعال است.پس از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه، جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعلام به حوزه امتحانی داوطلب، فرم خوداظهاری کرونا تا ۲۴ ساعت قبل از جلسه آزمون، قابل ویرایش خواهد بود. عدم تکمیل فرم مساوی با عدم دریافت کارت و عدم امکان شرکت در جلسه است.در مرحله دوم داوطلب پس از تکمیل فرم خود اظهاری می‌تواند معدل را ویرایش کند. داوطلب در صورت نیاز به تصحیح معدل، گزینه ویرایش را انتخاب و در صفحه باز شده نسبت به تصحیح معدل خود اقدام کند.در صورتی‏که معدل صحیح باشد و نیاز به ویرایش نداشته باشد، گزینه
 ثبت نهایی زده شود. این مرحله فقط در زمان فعال بودن دریافت کارت فعال خواهد بود و پس از اتمام زمان دریافت کارت، ویرایش معدل به هیچ عنوان امکانپذیر نیست.