محور اصلی در مبارزه با کرونا واکسن تولید داخلی است

رییس جمهور منتخب در نشست با مسئولان و کارشناسان حوزه واکسن کرونا:

رییس جمهوری منتخب گفت: ملاک و محور اصلی در مبارزه با کرونا تولید داخلی واکسن و حمایت از تلاش متخصصان ایرانی در این زمینه است که باید به دقت و سرعت، مشکلات و موانع موجود در این مسیر برطرف شود. البته درکنار تولید داخل باید خرید واکسن خارجی معتبر هم با سرعت پیگیری شود.به گزارش روابط عمومی دفتر رییس جمهور منتخب، حجت اسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در نشستی با مسئولان و کارشناسان حوزه واکسن و واکسیناسیون کرونا ضمن تقدیر از کادر درمان و با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت که فداکارانه در میدان مبارزه با بیماری کرونا وارد عمل شده اند، اظهار داشت: ورود متخصصان داخلی به عرصه تولید واکسن کرونا که قابل رقابت با انواع واکسن خارجی باشد، باعث افتخار است.

محور اصلی در مبارزه با کرونا واکسن  تولید داخلی است

 رییس جمهوری منتخب گفت: ملاک و محور اصلی در مبارزه با کرونا تولید داخلی واکسن و حمایت از تلاش متخصصان ایرانی در این زمینه است که باید به دقت و سرعت، مشکلات و موانع موجود در این مسیر برطرف شود. البته درکنار تولید داخل باید خرید واکسن خارجی معتبر هم با سرعت پیگیری شود.به گزارش  روابط عمومی دفتر رییس جمهور منتخب، حجت اسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در نشستی با مسئولان و کارشناسان حوزه واکسن و واکسیناسیون کرونا ضمن تقدیر از کادر درمان و با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت که فداکارانه در میدان مبارزه با بیماری کرونا وارد عمل شده اند، اظهار داشت: ورود متخصصان داخلی به عرصه تولید واکسن کرونا که قابل رقابت با انواع واکسن خارجی باشد، باعث افتخار است.
وی خاطرنشان کرد: امروز با همت متخصصان کشورمان، دانش تولید واکسن کرونا بومی شده و باید گسترش یابد و دولت هم خود را موظف می‌داند در این زمینه حمایت های لازم و واقعی را انجام دهد.
 رییسی با تاکید بر حمایت عملی از شرکت‌ها و تولید کنندگان واکسن کرونا گفت: نوع حمایت‌ها نباید در حد حرف باشد و دولت سیزدهم ضمن دقت و تسریع در صدور مجوزهای لازم، اختصاص اعتبارات و بودجه را در اولویت قرار می‌دهد.
رییس جمهور منتخب با بیان اینکه اقدامات لازم در زمینه مبارزه با بیماری کرونا باید بدون معطلی و بی وقفه پیگیری شود، گفت: آنچه تاکنون در زمینه واکسیناسیون انجام شده لازم بوده اما قطعا کافی نیست و اعداد و ارقام موجود نباید ما را قانع کند.