واحدهای پذیرایی محور تبریز - سردرود تذکر بهداشتی گرفتند

معاون گردشگری مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی:

واحدهای پذیرایی محور تبریز - سردرود تذکر بهداشتی گرفتند


تبریز- توفیقی
معاون گردشگری مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی گفت:تعدادی از واحدهای پذیرایی واقع در محور تبریز - سردرود به علت رعایت‌نکردن پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا، تذکر گرفتند.
علیرضا بایرام زاده با تاکید بر اینکه نظارت‌ها بر واحدهای پذیرایی آذربایجان شرقی بیشتر می شود، افزود: با واحدهایی که نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و دستورالعمل های مربوط به ستاد ملی و استانی کرونا
 بی توجهی نشان دهند به شدت برخورد خواهد شد.
وی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات ایمن و بهداشتی به گردشگران و مراجعان واحدهای پذیرایی استان، اکیپ نظارتی بر عملکرد واحدهای پذیرایی به‌ صورت مستمر در حال ارزیابی نحوه ارائه خدمات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این واحدها هستند.
بایرام زاده به انجام بازدید از واحدهای پذیرایی محور تبریز - سردرود اشاره و اضافه کرد: محور تبریز - سردرود از پرترددترین جاده‌های
آذربایجان شرقی به شمار می‌رود که با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گروه‌های نظارتی به‌ صورت مستمر بر فعالیت واحدهای پذیرایی این منطقه نظارت می‌کنند و عملکرد آن‌ها به‌ صورت دقیق مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: به دنبال نظارت‌های انجام‌ شده در مسیر
تبریز - سردرود برای چند واحد پذیرایی در این مسیر به علت رعایت نکردن کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی تذکر کتبی صادر شده است.
بایرام ‌زاده گفت: با توجه به لزوم رعایت همه‌ جانبه اصول بهداشتی در تمامی واحدهای گردشگری اعم از مراکز اقامتی، مجتمع‌ها و تاسیسات گردشگری، لازم است تا فعالان تمامی حوزه‌ها گردشگری همکاری لازم را داشته باشند.