هدف از خدمت رسانی و رضایتمندی ذینفعان،رسیدن به مسئولیت اجتماعی حداکثری است

مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی:

هدف از خدمت رسانی و رضایتمندی ذینفعان،رسیدن به مسئولیت اجتماعی حداکثری است


اراك-خبرنگار آفرينش
هدف از خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین وذینفعان،رسیدن به مسئولیت اجتماعی حداکثری است.
مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی با اشاره به اینکه هدف از خدمت‏رسانی و پاسخگویی به مشتریان ،چه ذینفعان و چه مشترکین رسیدن به مسئولیت اجتماعی حداکثری است گفت:توسعه گازرسانی و خدمت رسانی به مشتریان و ایجاد روابط با ذینفعان این شرکت،موجب بهبود کیفیت می‏گردد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی محمدرضاسمیعی ادامه داد:تقویت فناوری‏های موجود و بروز درحوزه دیجیتال و مدیریت تحریمها موجب شده که درمسئولیت اجتماعی و رسیدن به نتایج مطلوب اثرگذاربوده و درعین حال کاهش آلودگی محیط زیست و دردسترس بودن درگاه‏های ارتباطی میان ذینفعان و مشتریان ،تلاش برای سودآوری و
بالا بردن رفاه زندگی مشترکین و ذینفعان،همچنین ایجاد فرهنگ مصرفی ایمن و حفظ جان انسانها را دربرابرخطرات ناشی از گاز از جمله اقدامات در راستای گسترش مسئولیت اجتماعی این شرکت می‏باشد.
سمیعی درادامه گفت:استفاده ازظرفیت‏های متناسب با شرایط موجود دراستان موجب توسعه فضای کسب و کارو تقویت ظرفیت‏های داخلی شده و بومی‏سازی وتکیه برتوان داخلی با همت و تلاش و کوشش متخصصان موجب توانمندسازی کارکنان شده و این امرمهم موجب رسیدن به مسئولیت اجتماعی و ایجاد رضایتمندی حداکثری ذینفعان و مشتریان شده است.