دریافت مجوز تاسیس ۲ مدرسه جدید «شهید فخری زاده» و «شهدای مدافع حرم» در آبسرد

معاون آموزشی آموزش و پرورش دماوند:

معاون آموزشی آموزش و پرورش دماوند گفت: در آستانه مهر ۱۴۰۰ و آغاز سال تحصیلی جدید، انتخاب و انتصاب ۲۰ مدیر و ۱۱ معاون جدید برای مدارس دماوند به سرانجام رسید.


دماوند-ایرج صادقعلی
معاون آموزشی آموزش و پرورش دماوند گفت: در آستانه مهر 1400 و آغاز سال تحصیلی جدید، انتخاب و انتصاب 20 مدیر و 11 معاون جدید برای مدارس دماوند به سرانجام رسید.
به گزارش خبرنگار آفرینش، هشتمین جلسه شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش دماوند  با حضور «مهدی فتحعلی» سرپرست این مدیریت در سالن جلسات شهید محمدی برگزار شد.
در این جلسه «سید مجید حسینی» معاون آموزشی، در ارائه گزارش خود گفت: مستند به شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران، فرایند انتصاب
20 مدیر و 11 معاون جدید برای مدارس دماوند به سرانجام رسید.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازنشستگی 90 نفر از فرهنگیان دماوند که بخش عمده ای از آنها، مدیران و معاونان واحدهای آموزشی بودند، تغییر در مدیریت مدارس بیشتر از سال‎های گذشته بوده است.
معاون آموزشی آموزش و پرورش دماوند تاکید کرد: مدیران جدید
 به صورت موقت و یک ساله انتصاب شده و پس از یک سال عملکرد ایشان در کارگروه انتخاب و انتصاب مدیران بررسی خواهد شد، و در صورت داشتن عملکرد مثبت و قابل قبول، به مدت چهار سال به سمت مدیر واحد آموزشی منصوب می‎شوند.
حسینی گفت: دریافت مجوز تاسیس دو مدرسه جدید
«شهید فخری زاده» و «شهدای مدافع حرم» در آبسرد، در دست اقدام است.
وی افزود: با توجه به حجم بالای دانش آموزان ورودی به منطقه، به ویژه دانش آموزان تبعه، بر آن شدیم تا مجوز دو دبستان دخترانه و پسرانه را برای منطقه آبسرد بگیریم و برای زنده نگه داشتن یاد دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان که در آن محل به شهادت رسید نام شهید فخری زاده را برگزیدیم و همچنین به جهت پاسداشت خانواده های تنی چند از شهدای فاطمیون که ساکن آن نواحی هستند، نام شهدای مدافع حرم را انتخاب کردیم.
پیش بینی می‏شود، در صورت نیاز منطقه و پس از صدور مجوز، مدارس شهید فخری زاده و شهدای مدافع حرم از مهر 1400 و در شیفت عصر کار خود را آغاز کرده و ثبت نام دانش آموزان عزیز به سرعت انجام شود.