آزمون سرنوشت ساز برای مربیان ایرانی

رقابت های والیبال قهرمانی آسیا؛

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ازامروز ۲۱ شهریور آغاز و تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود .

آزمون سرنوشت ساز برای مربیان ایرانی

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ازامروز ۲۱  شهریور آغاز و تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود .
در این رقابت ها  تیم ملی والیبال کشورمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در صدر گروه B قرار دارد و با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.
تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ها با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه خود مقابل حریفان ظاهر خواهد شد.  چهره هایی مانندسعید معروف، محمد موسوی و امیرغفور که در المپیک برای ایران بازی کرده بودند، در این رقابت ها با تصمیم کادر فنی و فدراسیون والیبال به استراحت خواهند پرداخت چرا که دغدغه اصلی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی  و فدراسیون والیبال جوانگرایی است.
در این خصوص می توان گفت این مسابقات برای مربیان ایرانی بسیار مهم است چرا که موفقیت بهروزعطایی در مسابقات قهرمانی آسیا می تواند شروعی برای والیبال ایران با هدایت مربیان وطنی
 باشد.
بازیکنان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا :
پاسورها: علی رمضانی، جواد کریمی
 قدرتی ‌زن‌ها: میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار و اسماعیل مسافر
 سرعتی ‌زن‌ها: امیرحسین توخته، رضا عابدینی، علی اصغر مجرد و مهدی جلوه
 پشت ‌خط ‌زن‌ها: امین اسماعیل‌نژاد و
 صابر کاظمی
 لیبرو: محمدرضا حضرت‌پورو  ابوالفضل قلی‌پور
همچنین مصطفی کارخانه (سرپرست)، علیرضا طلوع کیان و عظیم جزیده (مربیان)، علی فرهادی (پزشک)، حسین خوریانی (آنالیزور) و رضا قلی‌پور (ترابیست) ملی پوشان را در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا همراهی می‌کنند.