۹۹ درصد مدارس مازندران به اینترنت پرسرعت متصل شدند

مدیر مخابرات منطقه مازندران:

۹۹ درصد مدارس مازندران به اینترنت پرسرعت متصل شدند

مدیر مخابرات منطقه مازندران از دسترسی  ۹۹ درصدی مدارس و بیش از ۹۰ درصدی دانش آموزان این استان به اینترنت پرسرعت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رسول اصغر پور در حاشیه دیدار‌های ادواری خود از شهرستان‌های استان در اداره مخابرات قائم شهر گفت: با اقدامات توسعه‌ای شرکت مخابرات در استان بیش از ۹۹ درصد مدارس مازندران به اینترنت پرسرعت متصل شدند.
مدیر مخابرات منطقه مازندران افزود: برای دسترسی آسان دانش آموزان به اینترنت پرسرعت خوشبختانه با اقدامات انجام شده بالای ۹۰ درصد دانش آموزان مازندران از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند و تلاش مخابرات استان براین است تا این میزان را به ۹۵ درصد افزایش دهد.او با اشاره به نزدیکی سال تحصیلی جدید و اقدامات انجام شده در فراهم ساختن زمینه دسترسی آسان دانش آموزان به اینترنت پرسرعت گفت:
 ۱۸۰۰ مدرسه مازندران به اینترنت پرسرعت متصل شدند و همزمان با این زیر ساخت ارتباطی ۳۳۰ سایت همراه اول نیز از سال گذشته کار مکان یابی و نصب دکل‌ها و تجهیزات آن انجام شده که با اجرای این پروژه‌ها با صرف ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سطح پوشش همراه اول در مازندران به بالای ۹۸ درصد رسید.
اصغر پور گفت: مخابرات منطقه مازندران مصمم است با همکاری آموزش و پرورش، مشکل پنج درصد روستا‌های دور افتاده که از اینترنت پر سرعت برخوردار نیستند را با راهکار‌های فنی و ارتباطی بزودی مرتفع کند.