پیشرفت ۴۵ درصدی بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه‏های خانگی در گلستان

محمدرضا برنا رئیس بهینه سازی مصرف گاز گلستان در گفت و گو با پایگاه خبری شرکت گاز استان گلستان از پیشرفت ۴۵ درصدی میزان بهینه سازی مصرف گاز در موتورخانه های بخش خانگی براساس هدفگذاری سال ۱۴۰۰ این شرکت خبر داد.

پیشرفت ۴۵ درصدی بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه‏های خانگی در گلستان


گرگان-قهرمان
محمدرضا برنا رئیس بهینه سازی مصرف گاز گلستان  در گفت و گو با پایگاه خبری  شرکت گاز استان گلستان از پیشرفت 45 درصدی میزان بهینه سازی مصرف گاز در موتورخانه های بخش خانگی براساس   هدفگذاری  سال 1400 این شرکت خبر  داد.
وی افزود:با عنایت به اهمیت مدیریت کاهش مصرف و جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی و در راستای برنامه ارتقاي بهره وری، طرح جامع بهینه سازی مصرف گازدر موتورخانه‏های خانگی با حمایت شرکت ملی گاز ایران از مهرماه سال  1399 آغاز شده
 است.
برنا با بیان این که این طرح که با سه اقدام تنظیم مشعل، نصب رسوب‏گیر و عایق کاری به صورت رایگان انجام خواهد شد تصریح کرد:اجرای این طرح صرفه جويی  حداقل  10 درصدی میزان گاز موتورخانه‏ها را به همراه خواهد داشت.
وی یادآور شد:مشمولین طرح میتوانند  پس از مراجعه به آدرس اینترنتی goc.nigc.ir و ثبت کد اشتراک مندرج در قبض گازخود، به  میزان یارانه ای که شرکت گاز به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‏دهد، مطلع شوند.
رئیس بهینه سازی مصرف شرکت گازاستان گلستان با اشاره به یارانه تخصیصی به موتورخانه های تجاری و اداری و یکسان بودن فرآیند ثبت نام در سامانه اینترنتی ،کاهش گاز بها  و صرفه جویی در مصرف انرژی را از نتایج اجرای این طرح اعلام کرد و از مدیران دستگاه های اجرایی و اماکن تجاری خواست تا نسبت به ثبت نام و مشارکت در اجرای این طرح همکاری لازم را با شرکت گاز داشته باشند.