برخی در پی تخریب پرسپولیس هستند

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس:

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی در مورد مجوز حرفه‌ای سازی، مشکلات مالیاتی و اقتصادی، بسته بودن حساب باشگاه، بدهی به آژانس هواپیمایی، مزایده کارگزار جدید و تقابل با الهلال عربستان صحبت کرد و گفت: متاسفانه عده‌ای به دنبال فرصتی برای تخریب پرسپولیس هستند.

برخی در پی تخریب پرسپولیس هستند

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی در مورد مجوز حرفه‌ای سازی، مشکلات مالیاتی و اقتصادی، بسته بودن حساب باشگاه، بدهی به آژانس هواپیمایی، مزایده کارگزار جدید و تقابل با الهلال عربستان صحبت کرد و گفت: متاسفانه عده‌ای به دنبال فرصتی برای تخریب پرسپولیس هستند.
وی افزود: فصل بیستم برای با قهرمانی به اتمام رسید اما اینجا، پایان راه ما نیست بلکه می‌خواهیم در فصل جدید، همه عناوین و افتخارات را به دست آوریم و به دنبال کسب قهرمانی‌های جدید هستیم و برای رسیدن به این منظور، نیاز به ایجاد بستر فکری آرام برای تیم و بازیکنان داریم. «یحیی گل‌محمدی» و دستیارانش، بهترین نقشه‌های تاکتیکی را برای هر بازی در ذهن دارند و بازیکنان هم برای سربلندی پرسپولیس با تمام توان می‌جنگند.
 کالدرون به ما زمان نمی‌دهد
وی در خصوص وضعیت پرونده شکایت «گابریل کالدرون» سرمربی پیشین پرسپولیس اضافه کرد: کالدرون فردی باشخصیت است که کارنامه خوبی در پرسپولیس دارد، ولی شکایت او باعث شد باشگاه به دردسر بیفتد. تلاش کردیم تا با مذاکره، خطرات احتمالی در خصوص شکایت این مربی آرژانتینی را از باشگاه دور کنیم. کالدرون به باشگاه زمان نداد تا مشکل را طور دیگری حل کنیم.
 مشکل مالیاتی باشگاه جدی است
وی سپس به مشکلات مالیاتی باشگاه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر، با یک مشکل بزرگ در خصوص مالیات پرسپولیس مواجهیم. از سال ۸۰ تا ۹۲ رقمی از سوی اداره مالیات به باشگاه اعلام شد که رقم بسیار سنگینی است و بابت همین بدهی، حساب باشگاه بسته شد. اما این مشکل به مدیریت فعلی مربوط نمی‌شود.
 باید حساب باشگاه را باز کنیم
صدری گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که برای پرسپولیس در این مقطع ایجاد شده، طلب یک آژانس هواپیمایی است که به خاطر شکایت حقوقی، حساب‌مان را بسته‌اند. این آژانس هواپیمایی با مدیران گذشته باشگاه همکاری داشته و در زمان بنده یا «جعفر سمیعی» هیچ همکاری نداشتیم .
 اعزام هواداران به عربستان
وی ادامه داد: پیگیر آن هستیم تا هر طور شده، بخشی از تماشاگران پرسپولیس را به عربستان منتقل کنیم تا تیم‌ تنها نباشد. در همین زمینه، با کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌نگاری کردیم و خواستیم با توجه به اینکه عربستان صرفا برگزارکننده بازی است و نقش میزبانی یک مسابقه را ندارد، به ما اجازه دهند تا به اندازه تماشاگران الهلال، هوادار در ورزشگاه داشته
باشیم.
 هواداران ناامید نشوند
من و همکارانم به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم اما ترجیح می‌دهیم وقتی تلاش‌ها به نتیجه رسید، اقدامات انجام شده را تشریح کنیم. در واقع به دنبال اجرای نمایش نیستیم بلکه باید کارها را پیش ببریم و مشکلات را حل کنیم. در این مسیر، اگر حمایت هواداران را از دست بدهیم، واقعا تنها خواهیم
 شد.
 اخبار صحیح را از طریق سایت باشگاه
صدری گفت: درست در زمانی که احتیاج مبرمی به حمایت هواداران داریم، برخی تلاش می‌کنند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و با انتشار شایعات نگران‌کننده و اخبار نادرست از جمله بدهی یکصد میلیارد تومانی، طرفداران پرسپولیس را نگران و ناامید ‌کنند. در حال رصد فعالیت این افراد هستیم و اقداماتی که انجام می‌دهند را زیر نظر داریم. از هواداران پرسپولیس و دلسوزان این تیم و باشگاه درخواست می‌کنم اخبار صحیح و کامل را فقط از طریق سایت و ارگان‌های خبری پرسپولیس دنبال کنند و اجازه ندهند شایعات مخرب، به باشگاه آسیبی وارد کند. متاسفانه عده‌ای به دنبال زمانی برای ضربه زدن به پرسپولیس هستند و به محض کوچک‌ترین تغییری در بدنه باشگاه، با دروغ‌های خود شروع به تخریب باشگاه می‌کنند که این رفتار درست نیست.