تمرینات پرسپولیس تعطیل شد

تمرینات پرسپولیس تعطیل شد


مشکلات مالی چند وقتی است که گریبان باشگاه پرسپولیس را گرفته است. از طرفی مجید صدری سرپرست باشگاه هم در چند مقطع ابراز امیدواری کرده که مشکلات را حل می‌کند اما این اتفاق رخ نداد. با این حال حالا  مشکلات به تیم هم منتقل شده و این موضوع موجب شد تا تمرین دیروز سرخپوشان نیمه کاره رها شده و تعطیل شود .
بازیکنان پرسپولیس به غیر از دو بازیکن جدید برای این فصل هیچ پولی دریافت نکردند و سایر بازیکنان نیز بخشی از قرارداد سال گذشته خود را طلبکار هستند.دیروز بازیکنان با وجود اینکه تمرین را آغاز کرده بودند اما جدیت لازم را نداشتند و از نظر روحی هم در شرایط خوبی قرار نداشتند. این موضوع موجب شد تا اواخر تمرین یحیی گل‌محمدی بازیکنان را جمع کند و دقایقی با آنها صحبت کند.
سرمربی پرسپولیس به بازیکنان اعلام کرد که آنها را درک می‌کند و از مشکلات خبر دارد اما مشکلات مالی و شرایط روحی بازیکنان در شرایط تمرینی آنها تاثیر داشته و بهتر است تمرین در این شرایط تعطیل شود.
این مشکلات در شرایطی دیروز باعث نیمه کاره ماندن تمرین شد که پولی در حساب باشگاه نیست اما باید دید که مجید صدری می‌تواند در آستانه جدال حساس با الهلال این مشکلات را حل کند یا خیر.
تیم فوتبال پرسپولیس روز ۲۴ مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.