با تعطیلی ۴۵ روزه تقویم فیفا باید منطقی جلو برویم

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ:

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که مسابقات لیگ برتر دقیقا از چه تاریخی شروع می‌شود گفت: ما در سال قبل از مسابقات جام جهانی هستیم و یکی از چالش‌های ما متمرکز بودن لیگ قهرمانان آسیا به مدت یک ماه است که نمایندگان ایران باید در آن حضور داشته باشند. درست سه روز بعد از این مسابقات فیفادی را در پیش داریم که در مجموع ۴۵ روز تعطیلی توسط فیفا و AFC در تقویم مسابقات ذکر شده و این موضوع هم در دست ما نیست.


سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که مسابقات لیگ برتر دقیقا از چه تاریخی شروع می‌شود گفت: ما در سال قبل از مسابقات جام جهانی هستیم و یکی از چالش‌های ما متمرکز بودن لیگ قهرمانان آسیا به مدت یک ماه است که نمایندگان ایران باید در آن حضور داشته باشند. درست سه روز بعد از این مسابقات فیفادی را در پیش داریم که در مجموع 45 روز تعطیلی توسط فیفا و AFC در تقویم مسابقات ذکر شده و این موضوع هم در دست ما نیست.
وی افزود: حتی اگر یک روز مسابقات تعطیل شود، تیم‌های حاضر در لیگ برتر ضرر می‌کنند، اما می‌خواهیم با روشی منطقی جلو برویم. سال گذشته کرونا خیلی از مسابقات را لغو کرد، اما امسال تعامل خوبی با سرمربی تیم ملی داشتیم و برنامه‌های او را گرفته‌ایم و امیدوارم بر اساس همین برنامه‌ها کار را پیش ببریم.