بازیکنانی که از آن اردو تا این اردو خط خوردند

بازیکنانی که از آن اردو تا این اردو خط خوردند


سرمربی کروات تیم ملی برای دیدار با کره ‌جنوبی و امارات، با خط زدن سه ملی‌پوش لیگ برتری، سه بازیکن لژیونر را جایگزین آن‌ها کرد.
گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران در هفته سوم و چهارم انتخابی
جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا و از گروه A، به مصاف تیم‌های ملی امارات و کره‌جنوبی می‌رود که روزهای پانزدهم مهر در دوبی و بیستم مهر در تهران برگزار می‌شوند.
سرمربی کروات تیم ملی برای این دیدار ۲۶ بازیکن را به اردو فراخواند که ملی‌پوشان دیروز( شنبه ) خود را به کادرفنی معرفی کردند. البته با توجه به شروع رسمی فیفا دی از دوازدهم مهر، برخی از لژیونرها دیرتر و در دوبی به تیم ملی ملحق خواهند شد.
فهرست جدید بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، دارای سه تغییر نسبت به اردوی قبلی است که به علت اتمام مصدومیت سه لژیونر و دعوت مجدد آن‌ها به تیم ملی به وقوع پیوسته و در نتیجه سه بازیکن لیگ برتری خط خورده‌اند.
اسکوچیچ برای این اردو، احسان حاج‌صفی، سید مجید حسینی و کاوه رضایی (غایبان اردوی قبلی تیم ملی) را فراخوانده که در لیگ‌های یونان، ترکیه و بلژیک بازی می‌کنند و طبیعتا انتظار می‌رود با اتمام مصدومیتشان و رسیدن به وضعیت مسابقه، توسط سرمربی کروات به تیم ملی دعوت شوند.
او در عوض جعفر سلمانی و محمد زبیر نیک نفس از استقلال و همینطور محمد کریمی از سپاهان را که در اردوی قبلی حضور داشتند، خط زده است. در این بین جعفر سلمانی در دیدار با سوریه به میدان رفت و فقط یک نیمه در ترکیب بود و انتقادات زیادی به عملکردش وجود داشت.
محمد زبیر نیک نفس و محمد کریمی دو هافبک میانی هستند که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده بودند و در مینی کمپ و هینطور تمرینات نهایی برای دو دیدار با سوره و عراق حاضر بودند ولی هرگز به میدان نرفتند.