ضرورت انتخاب افراد متخصص در مقطعی حساس

این روزها بحث انتخاب افرادی برای عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بسیارداغ است ، و این در حالی است که همگان بر این موضوع اعتراف دارند که ، پرسپولیس در سال‌های اخیر به ویژه از لحاظ فنی روند رو به رشد و صعودی داشته است. به همین دلیل باید افرادی برای پست مدیریت و عضویت در هیات مدیره باشگاه افرادی انتخاب شوند که هم با سرمربی، کادرفنی و هم با هواداران تعامل داشته باشند و بتوانند چارچوب و چارت تشکیلاتی قوی در پرسپولیس ایجاد کنند تا این تیم بار دیگر دچار حواشی نشود.

 



این روزها بحث انتخاب افرادی برای عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بسیارداغ است ، و این در حالی است که همگان بر این موضوع اعتراف دارند که ، پرسپولیس در سال‌های اخیر به ویژه از لحاظ فنی روند رو به رشد و صعودی داشته است. به همین دلیل باید افرادی برای پست مدیریت و عضویت در هیات مدیره باشگاه  افرادی انتخاب شوند که هم با سرمربی، کادرفنی و هم با هواداران تعامل داشته باشند و بتوانند چارچوب و چارت تشکیلاتی قوی در پرسپولیس ایجاد کنند تا این تیم بار دیگر دچار حواشی نشود.
به جرات می توان گفت ، حاشیه درورزش و به ویژه فوتبال روی مسائل فنی هم تاثیرگذار است و بازیکنان و کادرفنی تمرکز خود را از دست می‌دهند. از این رو این امیدواری وجود دارد که  هرچه سریع‌تر اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد و مدیران با درایتی انتخاب شوند. یقینا انتخاب درست وزیر ورزش سبب ایجاد محیطی آرام برای پرسپولیس می‌شود. وی باید برای انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره از افرادی که هیچ‌وقت نمی‌خواهند این تیم را رها کنند و به نوعی با چسبیدن به این تیم در هر حالتی دوست دارند در بدنه پرسپولیس باشند، دور شود.
امیدوارم افرادی که به عضویت هیات مدیره درمی‌آیند،
فعالیت های شان در جهت کمک به باشگاه بزرگ پرسپولیس باشد و بتوانند برای کل ساختار این باشگاه از رده‌های پایه تا تیم بزرگسالان برنامه‌ریزی درستی داشته باشند.
باز هم امیدوارم افرادی عضو هیات مدیره شوند که شرایط سخت پرسپولیس را درک کرده باشند. نباید سراغ افرادی رفت که با یک اختلاف کوچک، سعی می‌کنند چوب لای چرخ کادرفنی بگذارند و اجازه نمی‌دهند پرسپولیس روند صعودی خود را ادامه بدهد.
در کلکسیون افتخارات باشگاه پرسپولیس یک قهرمانی آسیا کم است و امیدوارم با تعامل بیشتر و انتخاب درست، افراد متخصصی به باشگاه بیایند که بتوانند برنامه‌های خود را به درستی پیش ببرند. پرسپولیس اکنون در آستانه بازی مهم با الهلال عربستان قرار گرفته و باید آرامش را در این تیم حاکم کرد تا کادرفنی و بازیکنان برای رسیدن به موفقیت در این مسابقه و سایر دیدارهای لیگ قهرمانان تمرکز داشته باشند.