توزیع ۷۵۰ بسته حمایتی معیشتی توسط مجموعه مدیریت شهری قدس

شهردار قدس:

مهندس مختاری شهردار قدس با اشاره به مشارکت شورای اسلامی و شهرداری قدس در طرح رزمایش کمک مومنانه با محوریت قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان قدس و توزیع ۷۵۰ بسته حمایتی معیشتی در ۲ نوبت، گفت: همت شهرداری قدس بر اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی متنوع و توسعه روزافزون مناطق کم‌تر برخوردار شهرقدس است.

توزیع ۷۵۰ بسته حمایتی معیشتی توسط مجموعه مدیریت شهری قدس


مهندس مختاری شهردار قدس با اشاره به مشارکت شورای اسلامی و شهرداری قدس در طرح رزمایش کمک مومنانه با محوریت قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان قدس و توزیع ۷۵۰ بسته حمایتی معیشتی در  ۲ نوبت، گفت: همت شهرداری قدس بر اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی متنوع و توسعه روزافزون مناطق کم‌تر برخوردار شهرقدس است.
مهندس مسعود مختاری شهردار قدس در جلسه رسمی ۲۵۲ شورای اسلامی شهرقدس افزود: مسئولان شهرقدس در تمامی مسایل و مشکلات خود به پدر معنوی شهرستان تکیه می کنند که الحق و الانصاف حجت الاسلام جوکار  تکیه گاه بسیار قوی و محکمی هستند.
وی ادامه داد: تاسیس قرارگاه محرومیت‏زدایی با محوریت امام جمعه و با حضور تمام ادارات خدمات رسان در شهر یکی از اقدامات بسیار موثر ایشان است که فعالیت‌های بسیار خوبی هم داشته است که توزیع بسته‌های ارزاق در زمان کرونا به محرومین یکی از این موارد است که شهرداری و شورا نیز در دو دوره ۵۰۰ و ۲۵۰ بسته را بین محرومین تقسیم کردند تا کمک کوچکی به این حرکت کرده باشند.
مهندس مختاری عنوان کرد: ما به عنوان وظیفه ذاتی خود تلاش کردیم که توجه بیشتری به توسعه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهر مانند شهرک عزیزی، محمد آباد و شهید شاه بوداغیان داشته باشیم و در همین راستا سال گذشته بیش از چهل درصد اعتبارات عمرانی شهرداری در این محلات هزینه شده است.
وی ادامه داد: ما به سرعت به دنبال کاهش تفاوت میان این مناطق با مناطق توسعه یافته شهر هستیم.