معاون هنری و سینمایی مدیرکل استان تهران: توزیع برنامه هاي هنري در شهرستان‎ها و تمرکززدایی از شهر تهران

معاون هنری و سینمایی مدیرکل استان تهران گفت:سیاست ما بر این است که برنامه‎های هنری را در شهرستان‌های استان تهران توزیع و تمرکززدایی از مرکز داشته باشیم.


اسلامشهر_بهاره عشقی صابر
معاون هنری و سینمایی مدیرکل استان تهران گفت:سیاست ما بر این است که برنامه‎های هنری را در شهرستان‌های استان تهران توزیع و تمرکززدایی از مرکز داشته باشیم.
میثم مرادی معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در آئین اختتامیه هفته فیلم و عکس اسلامشهر که در محل سالن همایش‌های اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سیاست کاری ما در اداره کل ارشاد اسلامی استان تهران، تمرکززدایی از مرکز و توزیع برنامه های هنری و اجرای آنها در شهرستان‎هاست تا همه بتوانند از ظرفیت این برنامه ها بهره ببرند.
مرادی با اشاره به اجرای همزمان چندین جشنواره هنری
در شهرستان‌های استان تهران افزود: جشنواره کودک، جشنواره مهدویت، جشنواره نماز، ایثار و شهادت، جشنواره استانی تئاتر تهران در نقاط مختلف استان و با همکاری هنرمندان و ادارات ارشاد در شهرستان‌های استان تهران به مرحله اجرا درآمده است.
وی تاکید کرد: با توجه به نیاز شهرستان های استان تهران یک بازنگری در عقد تفاهم نامه ها شده تا با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح شهرستان‌ها، زمینه شناسایی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه و ناشناخته مورد توجه و استفاده بیشتر قرار گیرد.
معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد استان تهران تصریح کرد: با رایزنی انجام شده با سازمان سینمایی کشور، هفته فیلم و عکس امسال در شهرستان اسلامشهر با محوریت و مشارکت شهرستان‌های بهارستان،
 رباط کریم، شهریار، قدس و ملارد در دو بخش نمایشگاهی و تشکیل کارگاه‌های آموزشی برگزار شد.
وی با اشاره به تعطیلی دفتر سینمای جوان در شهرستان اسلامشهر، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و رفع موانع در آینده نه چندان دور، هنرمندان شهرستان اسلامشهر شاهد بازگشایی دفتر انجمن سینمای جوان در این شهرستان خواهند بود، امیدوارم راه اندازی مجدد این دفتر زمینه رشد و تعالی استعدادها و پتانسیل های بالقوه و ناشناخته‌ای منطقه را فراهم سازد.
مرادی با اشاره به اینکه شهرستان اسلامشهر به دیار حافظان، قاریان قرآنی و قهرمانان ورزشی شناخته شده، خاطرنشان کرد:آرزو می‌کنم
 همه هنرمندان این شهرستان هم در کنار ورزشکاران، قهرمانان ورزشی و قاریان و حافظان قرآن در عرصه‌های مختلف هنری به خوبی بدرخشند.
در آیین اختتامیه هفته فیلم و عکس شهرستان ضمن تجلیل از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم و مدافعان سلامت و پیشکسوتان عرصه فیلم و عکس این شهرستان، از نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف فیلم و عکس با اهدای لوح و تندیس تجلیل و قدردانی به عمل آمد.