استقلال سخت، اما به موقع برد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود اینکه استقلال پیروزی راحتی مقابل تیم هوادار به دست نیاورد، اما این برد و این ۳ امتیاز کاملا به جا و بسیار مهم بود.

استقلال سخت، اما به موقع برد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود اینکه استقلال پیروزی راحتی مقابل تیم هوادار به دست نیاورد، اما این برد و این ۳ امتیاز کاملا به جا و بسیار مهم بود.
به گزارش مهر، آبی پوشان تهران در نخستین هفته از رقابت‏های لیگ برتر موفق شدند میهمان خود هوادار تهران را در حالی با یک گل مغلوب کنند که این نخستین بازی هوادار در تاریخ رقابت‎های لیگ برتر بود.
عباس سرخاب مهاجم سابق و پیشکسوت
 آبی پوشان در گفتگو با مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: آبی پوشان در نیمه اول فوتبال خوبی ارائه ندادند، اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و بازی به مراتب بهتری از سوی شاگردان مجیدی شاهد بودیم. در نیمه دوم تیم هم تغییر نفری در خط میانی داشت و هم به نوعی نامحسوس در شرح وظایف برخی بازیکنان تغییر ایجاد شد تا شرایط بازی فرق کند و کفه ترازو
به سود آبی پوشان سنگینی کند.
وی اضافه کرد: آبی پوشان در نیمه دوم و به خصوص تا زمان به ثمر رسیدن گل کاملاً بر بازی مسلط بودند و از برتری خود استفاده کردند. پس از گل قدری عطش آنها فروکش کرد، قدری محتاط شدند و البته از حق نگذریم هوادار هم برای رسیدن به گل مساوی بر تلاش خود اضافه کرد؛ و همه اینها
باعث شد تا در کل بازی خوبی را شاهد باشیم.
مهاجم سابق آبی پوشان بیان داشت: البته روز اول مسابقات بود و تیم‌ها از یکدیگر شناخت کافی و آنالیز لازم را نداشتند. همچنین هنوز هیچ تیمی نمی‌تواند کیفیت مطلوب را در این هفته‌ها به نمایش بگذارد، اما شروع استقلال خوب و امیدوار کننده بود.
پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: پیروزی در هفته و هفته‌های اول بسیار تعیین کننده است و امتیازات هفته‌های نخست در تعیین قهرمان در پایان فصل تاثیر گذار است. لذا اینکه تیم‌های مدعی بتوانند هفته‌های نخست را با پیروزی و امتیازات کامل پشت بگذارند، بسیار مهم است.با اینکه آبی پوشان سخت به این ۳ امتیاز دست یافتند، اما ۳ امتیاز بسیار مهمی را به دست آوردند.
سرخاب تاکید کرد: این بازی برای مجیدی و شاگردانش گذشت و آنها باید از همین ساعت تمرکز خود را بر هفته دوم و حریف سرسخت و سختگیری که در اصفهان دارند بگذارند. ذوب آهن بسیار باتجربه‌تر از هوادار است و سبک بازی این تیم و سرمربی آن هم نشان از آن دارد که پیروزی به راحتی به دست نخواهد آمد.
وی در پایان گفت: مجیدی در این بازی دو ، سه بازیکنش را به دلایلی در اختیار نداشت و قطعاً اضافه شدن نفراتی مثل یامگا و چشمی می‌تواند بر توانایی‌های این تیم در هفته‌های پیش رو اضافه
 کند.