ابهامات پیرامون لغو تردد شبانه

علیرغم اینکه پس از ماه ها خبر لغو تردد شبانه منتشر شد،اما پلیس راهنمایی و رانندگی از عدم ابلاغ رسمی برای لغو این دستور خبر داد و بیان داشت تا زمانی که دستورالعمل مشخص صادر نشود محدودیت ها بر قوت خود باقی است و جریمه ۲۰۰ هزارتومانی برای خودروهایی که از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در خیابان تردد داشته باشند اعمال می شود.

ابهامات پیرامون لغو تردد شبانه

علیرغم اینکه پس از ماه ها خبر لغو تردد شبانه منتشر شد،اما پلیس راهنمایی و رانندگی از عدم ابلاغ رسمی برای لغو این دستور خبر داد و بیان داشت تا زمانی که دستورالعمل مشخص صادر نشود محدودیت ها بر قوت خود باقی است و جریمه 200 هزارتومانی برای خودروهایی که از ساعت 22 تا 3 بامداد در خیابان تردد داشته باشند اعمال می شود.
از سوی دیگر اکثریت مردم نسبت به جریمه های ثبت شده برای آنها معترضند و از مسئولان این سئوال را دارند که وقتی تمامی رستوران ها و مراکز خرید و فروشگاه ها و مشاغل مختلف به صورت عادی درحال فعالیت هستند، و مردم از صبح تا شب به امورات عادی خود می پردازند و در متروها و اتوبوس ها
با ازدهام سوار وپیاده می شوند، چه اتفاقی بین ساعت 22 تا 3 بامداد رخ می دهد که ممنوعیت تردد در این زمان زنجیره کرونا را قطع می کند و مانع از انتشار آن می گردد؟!
این ابهام و شائبه برای مردم پیش آمده که استمرار این طرح صرفاً اهداف مالی دارد، ضمن اینکه برخی منابع و رسانه ها از درآمد تقریبی 200 میلیاردی ماهیانه از جریمه ترددهای شبانه نصیب دستگاه مربوطه می گردد. آنچه باور عموم مردم شده این است که با ادامه این طرح اقدام خاصی در زمینه مبارزه با کرونا صورت نمی گیرد و مصداق دست کردن درجیب مردم است.
حال باتوجه به فرارسیدن فصل سرما و نیاز بیشتر مردم برای استفاده از وسیله نقلیه شخصی در شب،ضروریست تا مسئولان نگاهی معقول تر نسبت به آسایش و حقوق جامعه داشته باشند.