مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس: هواداران صبور باشند

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس: هواداران صبور باشند


مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس پس از باخت یک گله این تیم برابر آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر گفت : در لیگ امسال، هفته‌های نخست تاثیرگذار هستند و اکنون ۴ تیم پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر سیرجان و سپاهان خود را مدعی نشان داده‌اند. امسال از آن سال‌هایی نیست که بگوییم یک تیم با اختلاف امتیاز قهرمان می‌شود و قهرمان در هفته‌های آخر مشخص خواهد شد. هواداران صبور باشند زیرا که این پرسپولیس بهتر می‌شود و می‌تواند دوباره برای رقیبانش دردسرساز شود.

شاهین بیانی‌ پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:
استقلال در حال حاضر تیم متعادلی است
شاهین بیانی‌ پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به برد استقلال مقابل تراکتوردر هفته سوم لیگ برتر گفت : مهم پیروزی و کسب امتیازات کامل است و اینکه استقلال در سه هفته ابتدایی لیگ برتر تمام امتیازات کامل را به دست آورده اتفاق خوشایندی است.
وی افزود:خط دفاعی استقلال به تراکتور موقعیت گل کمی داد و این نشان می‌دهد این تیم به خوبی ساختار دفاعی را ترمیم کرده است.
بیانی خاطرنشان کرد:  اینکه برخی‌ها می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند را قبول ندارم چرا که در هر سه مسابقه‌ای که این تیم برگزار کرده مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته است.
 بیانی تصریح کرد: استقلال در حال حاضر تیم متعادلی است و اگر یک هافبک طراح بتواند جذب کند کوچک‌ترین مشکلی در ادامه فصل نخواهد داشت.
بیانی تاکید کرد: من به موفقیت استقلال در این فصل امیدوار هستم، این تیم نسبت به سال‌های گذشته تیم ‌تر است و همه نفرات در خدمت تیم هستند.
وی در پایان گفت: وریا غفوری یکی از بازیکنان بزرگ و خوب استقلال است و نباید به خاطر از دست دادن پنالتی از وی انتقاد کرد، بازیکنان بزرگ دنیا نیز پنالتی از دست می‌دهند و غفوری از بهترین نفرات استقلال در این فصل بوده است.