گزارش یکی از کمیسیون‌ها نباید منتشر می‌شد

قالیباف در نطق پیش از دستور:

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب درباره رسانه‌ای شدن اسم افراد در پی گزارش یکی از کمیسیون‌های مجلس تذکر دادند و خواستار جبران موضوع شدند.


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب درباره رسانه‌ای شدن اسم افراد در پی گزارش یکی از کمیسیون‌های مجلس تذکر دادند و خواستار جبران موضوع شدند.
به گزارش  مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) قرار داریم، اظهار داشت: به همین مناسبت پیشاپیش روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می‌داریم.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در حاشیه نامه‌ای که در آن رسانه‌ای شدن گزارش یکی از کمیسیون‌های مجلس پیش از بررسی و صدور حکم در دادگاه صالحه اعتراض شده، مرقوم فرمودند «شکایت به‌جاست و نباید پیش از اثبات جرم، موضوع را رسانه‌ای می‌کردند، دنبال کنید و به نحوی جبران شود».
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به نظر می‌رسد این تذکر که حاکی از اهمیت توجه به حق‌الناس است، نه فقط برای همکاران اینجانب برای مجلس بلکه برای همه صاحبان رسانه‌ها و تریبون‌ها مخصوصاً تریبون‌های رسمی و همچنین همه فعالان عرصه‌های اجتماعی و رسانه‌ای می‌تواند فصل‌الخطاب قرار گیرد و نشان می‌دهد تا زمانی که جرمی به اثبات نرسیده، ذکر اسامی افراد مجاز نیست.
قالیباف گفت: به نوبه خود از همه همکارانم می‌خواهم ضمن جبران گذشته، در گزارش‌های کمیسیون‌ها، نطق‌ها و تذکرات نسبت به رعایت این رهنمود جدی باشند و امیدوارم دیگر تریبون‌ها و رسانه‌های رسمی و غیررسمی کشور و همچنین فعالان رسانه‌ای که خود را ملتزم به رعایت رهنمودهای رهبر انقلاب می‌دانند، در رعایت این مسئله کوشا باشند.