مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران: کار در شرایط بین‌المللی سخت نیازمند چابکی بیشتر است

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران: کار در شرایط بین‌المللی سخت نیازمند چابکی بیشتر است

 

 


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به حساسیت‌های امور بین‌الملل این شرکت و شرایط خاص کشور گفت: هر اندازه شرایط بین‌المللی سخت‌تر شود، ما باید قوی‌تر و چابک‌تر شویم.
به‌ گزارش خبرنگار شانا، محسن خجسته‌مهر  در آیین تکریم و معارفه سرپرست پیشین و جدید مدیریت امور بین‌الملل این شرکت، با برشمردن اهمیت و ویژگی‌های مدیریت امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران، به بحث عملیات فروش نفت اشاره کرد و گفت: این بخش، بخش سخت و پرکاری است که به دقت بالایی نیاز دارد و از آنجا که همه راهکارهای مختلف برای خنثی‌سازی و دور زدن تحریم را دربرمی‌گیرد، مسئولیت آسانی نیست.
وی گفت: انتظاری که وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران دارد این است که با توجه به نقش حائز اهمیت درآمدهای نفتی، کشور و مجموعه نظام جمهوری اسلامی در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افزود: به‌طور ویژه از آقای خوشرو و افرادی که در امور بین‌الملل فعالیت دارند، تشکر می‌کنم که در این مدت بسیار زحمت کشیدند.
خجسته‌مهر با اشاره به اینکه نگاه من به امور بین‌الملل این است که یکپارچگی در کل مدیریت فروش برقرار باشد و از پراکندگی و تصمیم‌های پرشمار در شرایط یکسان جلوگیری شود، افزود: قاعده بازار بین‌المللی این را دیکته می‌کند که منطبق با آن کار کنیم. هر اندازه شرایط بین‌المللی سخت‌تر شود، ما باید قوی‌تر و چابک‌تر شویم و از راهکارهای ویژه دور زدن و دیگر مسائل مرتبط با آن استفاده کنیم، زیرا در شرایط خاصی به‌سر می‌بریم و زمین بازی هم در محاصره قرار دارد.
وی اظهار کرد: این مسئله به توان شما و ما بستگی دارد که از این شرایط سخت، سرافراز بیرون
 بیاییم.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران سرپرست امور بین‌الملل این شرکت را فردی موفق و از خانواده صنعت نفت خواند و گفت: امیدوارم در این مسئولیت موفق باشد و در مسیر توانمندی و تقویت این مجموعه‌ها گام برداشته شود و از افراد متخصص و دارای اخلاق حرفه‌ای استفاده شود، اگر ایشان موفق شود، بی‌شک شما ایشان را یاری کرده‌اید.
خجسته‌مهر افزود: امیدواریم تحریم‌ها برداشته شود، اما باید این مجموعه را روز به روز تقویت کنیم.