از گل‌محمدی حمایت کنیم ، پرسپولیس به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد

فرشاد پیوس مهاجم سابق پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال ایران:

از گل‌محمدی حمایت کنیم ، پرسپولیس به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد

 




فرشاد پیوس مهاجم سابق پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال ایران  درباره عملکرد پرسپولیس در دو بازی اخیر گفت: پرسپولیسی‌ها بعد از باخت مقابل الهلال از لحاظ روحی و روانی به مشکلات زیادی خوردند و شرایط برای تیم فرق کرد. از پیشکسوتان می‌خواهم همه بیایند و این تیم را حمایت کنند. پرسپولیس همیشه نوساناتی داشته است و امسال هم به خاطر حذف از لیگ قهرمانان این شرایط را پیدا کرده و باشگاه هم آن امکانات و شرایطی که باید در اختیار تیم بگذارد را نگذاشته است.
پیوس اضافه کرد: همچنین مشکلاتی هم که در سفر عربستان برای تیم به وجود آمد و روی هم رفته باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی شد. پرسپولیس همان پرسپولیس است و همان بازیکنان و کادرفنی هنوز در حال کار کردن هستند. همه پیشکسوتان باید به پرسپولیس کمک کند تا به بازیکنان روزهای خوب‌شان برگردند. یک سری‌ها با صحبت‌هایشان دارند پرسپولیس را تحت فشار می‌گذارند و به نظرم کار درستی انجام نمی‌دهند.
وی در پایان گفت: ما به کادرفنی اعتقاد داریم چون کارشان را بلدند و بازیکنان خوبی داریم و می‌دانیم پرسپولیس به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد. فوتبال فراز و نشیب دارد و یک روز بالا و یک روز پایین هستید اما با این حال همه باید حمایت کنند و دست به دست هم دهیم، کمک کنیم تا به شرایط خوب برگردند. تازه فقط چهار هفته گذشته و هنوز چیزی مشخص نیست و وقت زیادی تا پایان لیگ مانده است.