بیژن ذوالفقار نسب مشاور وزیر ورزش و جوانان: اسکوچیچ و طارمی هر دو مقصرند

بیژن ذوالفقار نسب مشاور وزیر ورزش و جوانان: اسکوچیچ و طارمی هر دو مقصرند


بیژن ذوالفقار نسب مشاور وزیر ورزش و جوانان معتقد است در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران در گروه خود صدرنشین بوده و هیچ شکستی را متحمل نشده، اظهارات «دراگان اسکوچیچ» مبنی بر تاکتیک‌پذیری پایین فوتبالیست‌های ایرانی لزومی نداشته و در عین حال «مهدی طارمی» نیز باید خویشتن‌داری بیشتری نشان می‌داده است.
بیژن ذوالفقار نسب با اشاره به فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهم‌ترین و بحث‌برانگیزترین تصمیم اسکوچیچ عدم دعوت مهدی طارمی بود که با واکنش‌های گسترده‌ای همراه بوده است.
وی افزود: به طور حتم دلیل اصلی دعوت نشدن طارمی به تیم ملی اظهار نظر تند این بازیکن علیه اسکوچیچ بود و این مهم بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
مربی اسبق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: اظهار نظرهایی که اسکوچیچ و مهدی طارمی بر زبان آوردند درست و منطقی نبود، در هیچ کجای دنیا سرمربی تیم ملی در کوران مسابقات مهمی همچون مسابقات مقدماتی جام جهانی از بازیکنانش انتقاد نکرده و یا صحبت‌هایی را مطرح نمی‌کند که باعث شود روحیه آنها از بین رود، از طرف دیگر مهدی طارمی نیز باید خویشتن‌داری بیشتری از خود نشان می‌داد و احساسی پاسخ نمی‌داد.
مشاور وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: مسوولان فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی می‌توانستند پیش از اینکه چنین شرایطی رقم بخورد وارد ماجرا شده و این اتفاق را حل و فصل کنند اما این اتفاق رخ نداد تا تیم ملی از حضور یکی از بهترین و آماده‌ترین نفراتش محروم شود.
وی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم وقتی تیم ملی در گروه خود صدرنشین بوده و باختی را متحمل نشده است چه لزومی داشت اسکوچیج بگوید میزان تاکتیک‌پذیری فوتبالیست‌های ایرانی پایین است؟!