وجود بیش از ۲۵ رشته تخصصی بالینی در دانشگاه شهید بهشتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:اين دانشگاه با داشتن بیش از ۲۵ رشته تخصصی سرآمد دانشگاه‌های پزشکی در حوزه بالینی است.

وجود بیش از ۲۵ رشته تخصصی بالینی  در دانشگاه شهید بهشتی

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:اين دانشگاه با داشتن بیش از ۲۵ رشته تخصصی سرآمد دانشگاه‌های پزشکی در حوزه بالینی است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر علیرضا زالی در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی گفت:دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متنوع‌ترین سبد را در رشته‌های پزشکی و فوق تخصصی دارد و رتبه اول کشوری را در رتبه‌های برتر کسب کرده است.وی ادامه داد: اخلاق پزشکی مهمترین الگوی رسیده از پزشکانی، چون زنده یاد دکتر محمد قریب برای دستیاران امروز است و باید با توجه به اسوه بودن پزشکان گذشته، در این مسیر فعالیت خود را ادامه دهیم.دکتر زالی با اشاره به اینکه امروز اگر ۷ ماه از برنامه‌های علمی دور باشیم از مرجعیت و به روز بودن علم جامانده ایم ادامه داد: ارتباط مطلوب با حوزه فناوری و صنعت‌های مرتبط با پزشکی بسیار مهم و ضروری است تا خلاقیت در رشته‌های پزشکی و جراحی حفظ شود.
وی افزود: نیاز‌ها باید توسط شما دستیاران ترسیم و با بخش‌های فناوری همکاری‌های لازم انجام شود.
دکتر زالی گفت: نخستین فلوشیپ پزشکی فناورانه با ثبت نام ۳۵۰ نفری اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همراه شده است که دوره خوبی برای توانمند سازی اعضای هیأت علمی است.