آغاز جریمه مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز ازامروز

وزیر نفت خبرداد؛

وزیر نفت با دعوت از مردم برای مصرف بهینه گاز از افزایش تعرفه‌ها و جرائم برای مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز از یکم آذرماه خبر داد.

 

وزیر نفت با دعوت از مردم برای مصرف بهینه گاز از افزایش تعرفه‌ها و جرائم برای مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز از یکم آذرماه  خبر داد.
به گزارش وزارت نفت، پس از دیدار با شاهین مصطفی‌یف، معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان در جمع خبرنگاران درباره وضع سوخت‌رسانی اظهار کرد: امسال زمستان خیلی زود آغاز شد، مصرف روزانه ۵۴۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در فصل پاییز بی‌سابقه
بوده است.
اوجی با بیان اینکه افزایش تعرفه‌ها و جرائم برای مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز از یکم آذرماه اجرا می‌شود، ادامه داد: مشترکانی که در سقف الگوی مصرف هستند تشویق و مشترکان بدمصرف همان‌طور که بارها هم اعلام کردیم جریمه می‌شوند.
وی از تنظیم دمای محیط روی ۱۸ درجه سانتی‌گراد، استفاده از لباس گرم و خاموش‌کردن وسایل گرمایشی هنگام خروج از منزل یا محل کار به‌عنوان چند راهکار ساده برای مهار مصرف گاز نام برد و گفت: ان‌شاءالله با همکاری مردم با خادمان خود در صنعت نفت و شرکت ملی گاز زمستان بدون چالشی را سپری کنیم.