خوابگاه‌های دانشجویی تجمیع می‌شوند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه قول دادیم دانشجوی متاهلی بدون خوابگاه نماند و کسانی که در این زمینه مشکل دارند با دفترم تماس بگیرند،‌در خصوص آخرین وضعیت تجمیع خوابگاه‌ها گفت: خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در مجتمعی در بلوار فردوس تجمیع خواهند شد.




سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه قول دادیم دانشجوی متاهلی بدون خوابگاه نماند و کسانی که در این زمینه مشکل دارند با دفترم تماس بگیرند،‌در خصوص آخرین وضعیت تجمیع خوابگاه‌ها گفت: خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در مجتمعی در بلوار فردوس تجمیع خواهند شد.
دکتر حسین قناعتی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب گفت: پس از بازدیدی که وزیر بهداشت از خوابگاه‌های دانشگاه انجام داده‌اند.ما برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدتی را در عرصه خوابگاه های دانشجویی شروع کردیم و برنامه های کوتاه مدت که شامل تعمیرات در عرصه خوابگاهی و تامین نیازهای ضروری بود آغاز شد و امکانات رفاهی دانشجویان براساس این برنامه اصلاح می‌شود؛ برآورد ما این است که در فاز اول و یا همان برنامه‌های کوتاه مدت ۱۷ میلیارد تومان برای این موضوع سرمایه گذاری کنیم که تاکنون پنج میلیارد تومان آن تامین شده است.
وی ادامه داد: پس از اتمام فاز کوتاه مدت عملیات رفاهی و خوابگاهی دانشجویان بلافاصله فاز بلندمدت برنامه ها را اجرایی خواهیم کرد که برای اجرای این فاز ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم .براساس این برنامه خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در مجتمعی در بلوار فردوس تجمیع خواهند شد و به طور ریشه ای کمیت و کیفیت خوابگاه های دانشجویی را ارتقاء خواهیم داد. تلاش داریم هیچ دانشجویی بی‌خوابگاه نماند.
دکتر قناعتی از برنامه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران برای تامین ۱۰۰ درصدی نیاز خوابگاهی دانشجویان متاهل خبر داد و گفت:براین اساس، ما مکان‌هایی را اجاره کردیم تا هیچ دانشجوی متاهلی بی خوابگاه نماند و اگر دانشجویی در این زمینه مشکلی داشت می‌تواند با دفتر بنده مستقیما تماس بگیرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: قول دادیم
هیچ دانشجوی متاهل متقاضی خوابگاه بی‌جا نماند.لذاسعی می کنیم با تکمیل پروژه ساخت خوابگاه در بلوار فردوس تمامی خوابگاه‌های پراکنده در سطح شهر تجمیع شوند.
وی در خصوص وضعیت آموزش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران از ابتدای ترم جاری درصدی از آموزش دانشجویان را به صورت حضوری برگزار کرد به نوعی آموزش آفلاین در دانشگاه ممنوع شد و اینگونه نبود که استاد بخواهد محتوای کلاس‏ها را ضبط و در فضای مجازی قرار بدهد.چرا که این شیوه آموزش موثر نیست و استاد باید در ساعات آموزش به صورت آنلاین حضور داشته باشد و تبادلی بین دانشجویان و اساتید شکل بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: آموزش دانشجویان بالینی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ترم جدید به صورت ۱۰۰ درصد حضوری است و دانشجویانی که اینترن و دستیار هستند باید سر کلاس حاضر شوند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد:بطورکلی دانشجویان دستیاری، پیراپزشکی، پرستاری و پزشکی آموزش های حضوری دارند و کلاس‏های تئوری هم می‏تواند به صورت ترکیبی از کلاس‏های آنلاین و حضوری باشد.