محمدرضا کربکندی پیشکسوت فوتبال اصفهان: امسال لیگ سختی داریم

محمدرضا کربکندی پیشکسوت فوتبال اصفهان: امسال لیگ سختی داریم

 

 


 

 

محمدرضا کربکندی پیشکسوت فوتبال اصفهان درباره نتایج سپاهان در هفته‌های اخیر لیگ برتر گفت: شروع لیگ تیم‌های مدعی ممکن است نتایج خوبی کسب کنند اما بعد از گذشت چند هفته، دیگر تیم‌ها هماهنگ‌تر می‌شوند و سعی می‌کنند امتیازات لازم را جمع کنند. امسال لیگ سختی داریم چون همه تیم‌ها خودشان را نشان داده‌اند. انتظارات از سپاهانی که سرمایه گذاری کرده بیشتر است و نتایج غیر قابل پیش بینی بوده اما هنوز جزو مدعیان هستند.
او ادامه داد: کادر فنی سپاهان باید تنوع تاکتیکی بیشتری را برای این تیم در نظر بگیرد. تیم‌های که مقابل آن‌ها بازی می‌کنند دفاعی کار می‌کنند و این کار را برای سپاهانی‌ها سخت می کند. آن‌ها باید از نظر تاکتیکی وضعیت را تغییر دهند و جبران کنند. اتفاقی که در لیگ افتاده این است که همه تیم‌ها دارند امتیاز از دست می‌دهند و همین مساله باعث شده سپاهان از کورس عقب نماند. هنوزی چیزی تثبیت نشده و همه تیم‌ها شانس حضور در بالای جدول را دارند.
وی در رابطه با وضعیت ذوب‌آهن گفت: تارتار در این چند سال نشان داده کارش را بلد است و با وجود این که همیشه در تیم‌های متوسط کار کرده اما نتایج خوبی کسب کرده است. تیمش با نظر خودش بسته شده و هر بازیکنی که خواسته باشگاه برایش گرفته است. این‌که به موقع یارگیری کرده و تمرینات را زود شروع کرده به نفع ذوب‌آهن است. البته ذوبی‌ها اشتباهاتی داشته‌اند که آن‌ها را باید جبران کنند.
او اضافه کرد: ذوب‌آهن در این فصل نوسانات زیادی داشته و دلیل آن حضور بازیکنان جوان در این تیم است. طبیعی است که بازیکنان جوان در مقابل تیم‌های بزرگ تر با انگیزه تر کار می‌کنند. البته امسال سال جام جهانی است و بازیکنان شاخص سعی می‌کنند با احتیاط بازی کنند. همین موضوع باعث می‌شود جوانان بهتر خودشان را نشان دهند و این نتایج خوب ذوب‌آهن بیشتر از قبل می‌شود.