امیدوارم پرسپولیس با ششمین قهرمانی «ابرقهرمان» لیگ شود

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال ماریتیمو در لیگ پرتغال:

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال ماریتیمو در لیگ پرتغال روزهای جالبی را سپری می‌کند. وی با این تیم ۴ سرمربی را تجربه کرده که این موضوع در نوع خودش جالب است. باشگاهی که از فصل گذشته تا امروز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده این روزها تبدیل به فرصتی برای مهاجم پیشین پرسپولیس شده اگر چه این بازیکن اعتقاد دارد تنها ۱۰ روز است با تیمش رنگ آرامش را دیده و از حالا شرایط برای وی و باشگاهش تغییر خواهد کرد.

امیدوارم پرسپولیس با ششمین قهرمانی «ابرقهرمان» لیگ شود

 



 


علی علیپور مهاجم تیم فوتبال ماریتیمو در لیگ پرتغال روزهای جالبی را سپری می‌کند. وی با این تیم 4 سرمربی را تجربه کرده که این موضوع در نوع خودش جالب است. باشگاهی که از فصل گذشته تا امروز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده این روزها تبدیل به فرصتی برای مهاجم پیشین پرسپولیس شده اگر چه این بازیکن اعتقاد دارد تنها 10 روز است با تیمش رنگ آرامش را دیده و از حالا شرایط برای وی و باشگاهش تغییر خواهد کرد.
خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با این بازیکن گفت‌و‌گویی انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:
 ظاهرا سرمربی تیمتان تغییر کرده و دوباره روند تیمتان عوض شده است؟
بله، از روزی که من به پرتغال آمدم شرایط عجیب و غریبی را تجربه کردم.همه بازیکنان در این مدت تمرکز مناسبی روی تیم و فوتبالشان نداشتند ولی الان که سرمربی جدید آمده ،  10 روزی است که وضعیت تغییر کرده و تمام تمرکزمان روی فوتبال معطوف شده است.
 نگاه مربی جدید به خودت چگونه است؟
ما مربی بسیار خوبی داریم که حدود 10 روز است زیر نظر وی تمرین می‌کنیم.او در عین حال که بسیار سخت گیر است و مثل ژاوی در بارسا روی زمان ورود و خروج بازیکنان بسیار حساس است اما در مقابل بسیار شوخ طبع رفتار می‌کند. او مربی مصممی نشان داده و از بازیکنان خواسته هر چه می‌خواهد در زمین انجام بدهند تا وضعیت تیم را تغییر بدهد. شخصیت و کاراکتر این مربی بسیار محکم و جدی است و اتفاقا بازیکنان هم از این موضوع استقبال می‌کنند که یک مربی بالای سر تیم باشد که باعث موفقیت مجموعه شود. خود ما وقتی می دانیم با سخت‌گیری موفق می‌شویم بیشتر تلاش می‌کنیم و انگیزه پیدا می‌کنیم.
 با بازیکنان تیمتان در مورد پرسپولیس صحبت نکردی؟
همیشه با بچه‌های تیممان در مورد پرسپولیس صحبت می‌کنم. به آنها گفته‌ام در پرافتخارترین تیم آسیا بازی کرده‌ام. قبل از گلات هم در پرسپولیس بازی می کردم. به آنها گفته‌ام با این تیم 5 قهرمانی به دست آورده‌ام، آقای گل لیگ شده‌ام و حتی بیشترین گل زده را در تاریخ لیگ زدم. بارها ویدیوهایی را از حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی به هم تیمی هایم نشان می‌دادم و آنها واقعا تعجب می‌کردند. بعد از اینکه برایشان توضیح دادم پرسپولیس تیم بزرگی در آسیا است و در ایران حرف اول را می زند آنها واقعا واکنش‌های خوبی داشتند و باورشان نمی شد این همه تماشاگر در هر بازی تیمشان را حمایت می‌کنند.
 آنها از تو سوال خاصی در مورد پرسپولیس یا اتفاقات فوتبال ایران نپرسیده‌اند؟
آنها بارها سوال می کردند مگر می شود این همه تماشاگر برای بازی های یک تیم به ورزشگاه بروند؟ بارها شوکه شدند و برایشان غیرقابل باور بود. خودشان وقتی تیم ما در پرتغال مقابل تیم‌های مطرح بازی می‌کند تماشاگران زیادی در ورزشگاه می‌بینند ولی از حضور این همه تماشاگر در بازی های پرسپولیس متعجب شدند. برای خود من یک افتخار است که در بهترین تیم آسیا بازی کرده‌ام و با جو سنگین استادیوم‌ها با حضور تماشاگران آشنایی دارم.این خودش نوعی تجربه در فوتبال محسوب می‌شود.
 می‌دانیم که با باشگاهت قرارداد داری ولی به نظر می‌رسد اگر قرار باشد یک روز بخواهی به فوتبال ایران برگردی اولویت اول تو پرسپولیس باشد...
صد در صد همین است. من با باشگاه ماریتیمو قرارداد دارم ولی باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. بعد از اینکه یک مصاحبه غیر واقعی از من در رسانه‌های ایران منتشر شد توضیحاتی را در این خصوص دادم.الان هم تاکید می‌کنم که واقعا پرسپولیس را خانه خودم می‌دانم.هواداران پرسپولیس را آدرنالین خالص می‌دانم و آنها همیشه نشان دادند عاشق تیمشان هستند. وقتی آنها وارد ورزشگاه می‌شوند بازیکن تیم حس می‌کند همکاری در زمین می‌تواند انجام بدهد. من خودم را جزئی از باشگاه پرسپولیس می‌دانم و اگر این باشگاه روزی منِ علی علیپور را بخواهد مطمئنا به هیچ مساله‌ای فکر نمی‌کنم. شک نکنید میل و اشتیاق صد برابری نسبت به اولین روزی که به این تیم رفتم را برای بازگشت نشان می‌دهم و مطمئنا خواسته ای ندارم که باعث شود همه فکر کنند من می‌خواهم طاقچه بالا بگذارم.من خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم و همیشه سعی می‌کنم گذشته‌ام را فراموش نکنم.
من برای همه تیم‌های ایران احترام قائل هستم ولی امیدوارم پرسپولیس بتواند با کسب ششمین قهرمانی به یک کلمه خاص برسد و عنوان ابر قهرمان لیگ برتر و جاودانه شود.