ایمان عالمی مهاجم پیشین استقلال : ژستد و یامگا را نمی پسندم

ایمان عالمی مهاجم پیشین استقلال : ژستد و یامگا را نمی پسندم


ایمان عالمی مهاجم پیشین استقلال در خصوص چهارمین تساوی استقلال در مسابقات لیگ که برابر صنعت نفت رقم خورد، گفت: بازی دو تیم پر برخورد بود و صنعت نفت با گل زودهنگام جلو افتاد. بعد از این گل، استقلال تا حدودی بازی را در اختیار گرفت. چند موقعیت گل به وجود آمد که در اواخر نیمه اول حسین زاده توانست با پاس زیبای غفوری بازی را به تساوی بکشاند. در نیمه دوم هم استقلال تقریباً در بیشتر دقایق بازی را در اختیار گرفت. موقعیت های زیادی را از هم از دست داد اما هر چه جلوتر می رفتیم نفت شرایط خوبی پیدا می کرد و آنها هم چند موقعیت را از دست دادند. در مجموع بازی جذابی را از دو تیم شاهد بودیم و در پایان هر کدام به یک امتیاز دست پیدا کردند.
مهاجم پیشین استقلال با انتقاد از عملکرد «ژستد» و «یامگا» دو مهاجم خارجی این تیم تاکید کرد: با آن همه تعریفی که از مهاجم استقلال
می شد، ژستد نشان داد توانایی لازم را ندارد. او هنوز نتوانسته عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد و اگر این روند ادامه پیدا کند، به طور حتم نیمکت نشین خواهد شد. البته یامگا بهتر از ژستد بود اما او هم چند موقعیت را از دست داد و نتوانست انتظارات را برآورده کند.
وی در مورد تقابل شنبه هفته آینده استقلال با پرسپولیس هم گفت: این بازی متفاوت ترین بازی لیگ است. پرسپولیس در هفته های گذشته مشکلات زیادی داشت اما توانست با دو برد شرایط را برای خودش بهتر کند. اگرچه برد و باخت بعد از دربی نمی تواند در این بازی تأثیر زیادی داشته باشد. این دیدار «دربی باز» می خواهد. چند بازیکن استقلال برای اولین بار مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت. این وظیفه کادر فنی را برای آماده سازی روحی و روانی این بازیکنان جوان سخت تر می کند.