آموزش ترکیبی از ترم آینده در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی:

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه‌ ترم آینده این دانشگاه، آموزش ترکیبی حضوری و مجازی برنامه‌ریزی شده و در این باره دستورالعمل‌های لازم ارسال خواهد شد.


معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه‌ ترم آینده این دانشگاه، آموزش ترکیبی حضوری و مجازی برنامه‌ریزی شده و در این باره دستورالعمل‌های لازم ارسال خواهد شد.
به گزارش آنا ، جواد علمایی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: در زمینه رشته‌های دانشگاهی با توجه به سیاست سازمان مرکزی، واحدهای دانشگاهی باید به تدوین رشته‌های بین‌رشته‌ای و مورد نیاز جامعه و ایجاد دانشکده‌های موضوعی اقدام کنند. برنامه‌ ترم آتی دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش ترکیبی حضوری و مجازی برنامه‌ریزی شده و در این باره دستورالعمل‌های لازم ارسال خواهد شد.
وی با بیان اینکه باید اقتصاد دانشگاه را با اقتصاد کشور گره بزنیم، افزود: نگاه مسئولان در سفرهای استانی نگاه کلینیکی است و به همین دلیل به‌صورت گروهی در استان‌ها حضور پیدا می‌کنیم تا مسائل و مشکلات مطرح‌شده را تا حد امکان در چنین جلساتی مرتفع کنیم.
معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با مدیران گروه های آموزشی علوم، فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دیدار و با قدردانی از تلاش‌های محمدرضا دهقانی‌اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده در این دانشگاه را ستودنی ارزیابی کرد و ادامه داد: دهقانی‌اشکذری در این مدت‌زمان کوتاهی که مدیریت دانشگاه را به عهده گرفته، تغییر و تحولاتی در آن ایجاد کرده است.
علمایی اضافه کرد: در بازدیدی که از بخش‌های مختلف انجمن
 تیم روباتیک، مرکز آزمون الکترونیکی، کشت گلخانه‌ای هیدروپونیک و سراهای نوآوری و کلاس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد داشتیم، بسیار خرسندیم که از فرصت‌های موجود این واحد دانشگاهی به بهترین نحو، بهره‌برداری شده است.