پاشنه آشیل طلایی پوشان اصفهان

فضاهای خالی پشت مدافعین در حملات؛

در هفته هشتم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان روز بسیار سختی را در سیرجان پشت سر گذاشت و با توجه به شکست سنگین ۴-۲ به جرات می توان گفت ، این روزها کادر فنی تیم سپاهان به شدت در حال ترمیم ضعف‌های فنی این تیم است.

پاشنه آشیل طلایی پوشان اصفهان


در هفته هشتم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان روز بسیار سختی را در سیرجان پشت سر گذاشت و با توجه به شکست سنگین 4-2 به جرات می توان گفت ،  این روزها کادر فنی تیم سپاهان به شدت در حال ترمیم ضعف‌های فنی این تیم است.
به یقین  سپاهان با اندیشه کسب سه امتیاز به سیرجان رفته بود تا ضمن جبران شکست 3 بر یک  سال گذشته ، بتواند 19 امتیازی شود و فاصله امتیازاتش با تعقیب‌کننده‌ها را بیشتر هم بکند، اما در روزی که استقلال و پرسپولیس به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند، این تیم گل گهر بود که برنده از زمین خارج شد تا سپاهان به صدر نرسد .
 سپاهان با محرم نویدکیا تیمی تهاجمی نشان داده که فصل گذشته نیز عنوان بهترین خط هجومی لیگ را با به ثمر رساندن 53 گل از آن خود کرد و در این فصل هم اگرچه آنها 10 مرتبه قبل از هفته هشتم گلزنی کرده بودند، اما دریافت 4 گل در سیرجان و به ثمر رساندن 2 گل توسط طلایی پوشان سبب شد تا شاگردان نویدکیا در جدول بهترین خط هجومی لیگ شریک پیدا کنند و گل‌گهر نیز در کنار آنها قرار گرفت تا با توجه به بازی رو در رو صدر را هم به این تیم بدهند.
محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پس از شکست مقابل گل‌گهر به ضعف تیمش در انتقال سریع از حمله به دفاع اشاره کرد و این در واقع با توجه به گل زودهنگام گل‌گهر و تلاشی که سپاهان برای جبران گل خورده داشت، پاشنه آشیل طلایی پوشان اصفهانی شد و بارها حملات گل‌گهر از فضاهای موجود پشت دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن طرح ریزی شد و به نتیجه هم رسید تا مشخص شود علی‌رغم بهبود نسبی‌ای که در سازماندهی دفاعی این تیم نسبت به فصل گذشته شاهد هستیم، هنوز کادر فنی این تیم نتوانسته شرایط ایده‌آلی در خط دفاعی داشته باشد و هنوز هم بهترین خط دفاعی لیگ آلومینیوم با یک گل خورده است و استقلال نیز با 2 گل خورده در رتبه دوم قرار داد. پس از این دو تیم نیز پرسپولیس، سپاهان، مس رفسنجان و پیکان دیده می‌شوند که هر کدامشان 5 مرتبه طی هشت بازی اخیر گل خورده‌‎اند.
سپاهان این روزها برای دیدار خانگی هفته نهم برابر صنعت نفت آماده می‌شود که روز پنج شنبه هفته جاری در نقش جهان برگزار خواهد شد. این دیدار نیز با توجه به سیستم بازی آبادانی‌ها به نظر می‌رسد چالشی سخت پیش روی کادر فنی سپاهان باشد و باید دید درنهایت آنها می‌توانند در راه رسیدن به قهرمانی لیگ بیست و یکم این ضعف را برطرف کنند یا همچنان در بازی های آینده نظیر دیدار برابر ذوب آهن و گل‌گهر شاهد ناکامی این تیم در پیروزی و کسب امتیاز خواهیم بود.